mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

xDeist REZİLLİĞİ....

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IKaBuSKaoSI
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 60
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bacım gözünün yağını yiyim git başka yerde otla yaşın kaç bilemem her evde kalan kiz mt2 ye sarmasin yaw birde RTE yazmış tövbe tövbe klavyeden atıp tutacağına eline yasinle cüz alda dua et gelmiş burda tiriviri yapıyor

İslam'ın 5 şartını bilmeyen arkadaşımızdan yorumlar dinliyoruz.

Şimdi reklamlar
 
CARINA VS DİYİP KACAN BIR KİŞİ DEDİĞİ YERE GİTTİM GELMEDİ SONRADA BOYLE UFAK TEFEK GULUCUKLER ATIP SIYRILMAYA CALIŞIYOR AKLINCA BEN SOZUMDE DURURUM SOZUMU YEMEM BANA ŞEFTALİ DEDİLER SAVAŞTA BİR COK RESIMDE YOK ZATEN ŞEFTALİYE PARADA YATIRMAM DEMIYIM SADECE LONCA VS TÜRÜ GİBİ KONULARDA KULLANIYORUM. AYRİYETTEN LORDEN ORDU TOPLAYIP GELMISSIN DIYOR FAKAT ORDU DEDIGI 3 KİŞİYİZ ADAM DEĞİŞİ 3KİŞİYİZ DİĞERLERİ KARŞIDA IZLIYOR VE KENDISI ARKADAŞI OKCUSUNU CAGIRDI BEN GENE SESIMI CIKARIP BIRSEY DEMEDIM2 CARI ASLINDA KENDIM OYNUYORDUM BIRISINE ARKADAŞIMA SÖYLEDİM KENDİ GİRİP OYNAMAYA BAŞLADIKTAN SONRA YERLERİ ÖPMEKLE MEŞGUL OLMAYA BAŞLADILAR.ASLINDA ONUDA GECDİM AGLAMA V.B GİBİ ŞEYLER ÖLÜNCE BAHANELERİ COGULAR 1-1 GİBİ TARZI ŞEYLER AKIL OLSA 3 KİŞİ DALDIGINDA HEMEN OLURDUM BUNU BILMESI GEREK VE EN ALTTA LORDENIN ORALARDA BU xDeist ARKADAŞ 2O K YIYORDU SONRADAN ITEM DEGISTIRINCE BIRAZ DAYANMAYA BAŞLADI ANLICAGINIZ KONUMUZ SÖZ VERİP SÖZÜNÜ YİYEN İNSANLARI TANIMANIZ. BENİM NORMALDE KİMSEYLE İŞİM OLMAZ TAA Kİ AFK CARA GELİP DALIP LAF KOYUP GİDİNCEYE KADAR 15 K ATTI EVET ATTI FRUTİYE ATTI AMA NASIL ATTI CANAVARLI ITEMLERIM TAKILIYDI GELDI ATTI ONU OVMEYE BAŞLADI 1O KİŞİ İCİNDE BANA ARTİSLİK YAPTI BENDE EYV CEKTIM AMA TEK YAKALADIM BUNU DÜZ 5.5 GİRİYORDUM VE ORDA KESTIM KENDISINI ONDAN SONRA HEP BAHANELER COGALDI .. KENDISIDE BILIYOR BUNU YALANLARSA ODA ONUN ADAMLIĞINA KALMIŞTIR. OYUN ICIN YALANA GEREK YOK BENIM KIMSEYLE ISIM OLMAZ KARDEŞLERİM BANA YETER EĞLENCEME BAKARIM NORMALDE BUNUDA ACMAZDIM FAKAT GÖRSÜN OYUNDAKİ ARKADAŞLARIM KARDEŞLERİM KİŞİLİKLERİNİ LORDENE GENE BIRSEY DEMIYORUM BUNUN GIBI AĞLAMIYOR FAZLA İYİ FORUMLAR.
j4ny5r.jpg


58VD2L.jpg

1YdJDN.jpg


AAJ15v.jpg

İyi güldürdün kardeş sağ olasın. :D
 
vay anam vay neler dönmüş serhat burda ya

Selamın Aleyküm Öncelikle Türkay Ben Keiht Den Aiik0 lKabuSKaoSl HeyeLaN İsimli Nickleri Sahibiyim Burda 2 3 tane af edersin teneke boşları gelıp atıp tutuyor kardeşim 3 kişi havlıyorlar bana burda Olan bıten ortada yani anlıcağın Hedefleri 3 4 tane kişi adımızı lekelemek Cok Ugraşıyorlar adım üstünden Prim yapıyorlar ama Sıkıntı Yok İllaki Denk Geliriz Onlarla Alt Üstü bir Oyun Ağlayacaklarını Bilseydım Zaten İşim Olmazdı Dahada Takıpta Yorumta Atmıyorum Farkettiysen Beni Bilen Bilir Bi Kac Senedır Bu Oyunu Oynuyorum İyi ya ' da Kötü SIKINTISI OLAN VARSA FORUMU MEŞGUL ETMESIN JİNNO1 DEYIM VARSA SORUNU OLAN OYUNDAN İRTİBAT KURABILIRLER İYİ FORUMLAR (MyLifeDead)
 


Selamın Aleyküm Öncelikle Türkay Ben Keiht Den Aiik0 lKabuSKaoSl HeyeLaN İsimli Nickleri Sahibiyim Burda 2 3 tane af edersin teneke boşları gelıp atıp tutuyor kardeşim 3 kişi havlıyorlar bana burda Olan bıten ortada yani anlıcağın Hedefleri 3 4 tane kişi adımızı lekelemek Cok Ugraşıyorlar adım üstünden Prim yapıyorlar ama Sıkıntı Yok İllaki Denk Geliriz Onlarla Alt Üstü bir Oyun Ağlayacaklarını Bilseydım Zaten İşim Olmazdı Dahada Takıpta Yorumta Atmıyorum Farkettiysen Beni Bilen Bilir Bi Kac Senedır Bu Oyunu Oynuyorum İyi ya ' da Kötü SIKINTISI OLAN VARSA FORUMU MEŞGUL ETMESIN JİNNO1 DEYIM VARSA SORUNU OLAN OYUNDAN İRTİBAT KURABILIRLER İYİ FORUMLAR (MyLifeDead)

Yahu bu kadar saçma, gereksiz ve işlevsiz şeyleri nasıl oluyor da bu kadar ciddiye alabiliyorsunuz ben onu anlamıyorum. Adam sana yüksek vursa ne olur, sana saldırırken savaşlık değil de düelloluk eşyalarını giyse ne olur, kaçsa ne olur, sen ona on bin vururken bana beş yüz vurdu dese ne olur?

Oyun la bu. :D Bu konuyu açıp da şu cevapları yazana kadar kim bilir kaç sayfa kitap, gazete, dergi okurdun. En azından kendine katkıda bulunmuş olurdun yani. :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst