HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yahu bu kadar saçma, gereksiz ve işlevsiz şeyleri nasıl oluyor da bu kadar ciddiye alabiliyorsunuz ben onu anlamıyorum. Adam sana yüksek vursa ne olur, sana saldırırken savaşlık değil de düelloluk eşyalarını giyse ne olur, kaçsa ne olur, sen ona on bin vururken bana beş yüz vurdu dese ne olur?
Oyun la bu.Bu konuyu açıp da şu cevapları yazana kadar kim bilir kaç sayfa kitap, gazete, dergi okurdun. En azından kendine katkıda bulunmuş olurdun yani.
![]()
Bro Emin Ol Umrumda Değiller Valla Sadece Gülüyorum Makaramı Yapıp Geciyorum Ama Boylelerını Haddini Bildirmen Lazım..
BU GÖREVİ YAPMAK LAZIM HERKES KÜCÜĞÜNÜ BÜYÜĞÜNÜ BİLMELİ SONUCDA . AFK CARI KESEN ADAM AHKAM KESİYOR BİZE SAĞDA SOLDA VS DEDIM GELMEDI YAKALADIM KESTIM AĞLADI Bİ LONCA VS YAPTIK 99ONLAR -97 BİZ ALDILAR VİDEO ATACAM DEDI ATMADI ŞEFTALİ BASTIGI ICIN ICINDEN BAZI KARAKTERLER FULL ATAK TAKIP GIRDILER 2O 15K DAN AŞŞA DAMAGE YEMEDİLER BUNLARI OYUNUMUZU OYNAYAN KİŞİLER GÖRSÜN Kİ KİŞİLİĞİNİ MASKELERİNİN ALTINDA YATAN ASTARI YIRTILMIŞ YÜZLERİ GÖRSÜNLER . BENIM AMACIM KIMSEYLE UGRAŞMAK DEĞİL VE YA KÖTÜLEMEK DEĞİL RAHAT DURSUNLAR ONA BUNA SARMASINLAR DURDUK YERE AMAC EĞLENCE SEN O EĞLENCEYİ BOZARSAN SENIDE BOZARLAR HERŞEYİN BİR SINIRI VARDIR TADI TUZU VARDIR SEN ONU AŞARSAN KARŞINDAKİ İNSANIN DA BİR YERE KADAR SABREDİP BİR YERDE PATLICAĞINI BILMEN GEREKIR OYUNDA NE KUCUGUNU NE BUYUGUNU BİLİRLER . BENIM KARŞI TARAFTAKI HASIM TARAFINDAKI BIR TANE YAŞI 38 OĞLUNUN ADI EFE BENIMLE ADAŞ OLAN KİŞİYE SAYGIM VAR SADECE . GERİSİ BAĞLAMAZ ONUNLADA SAVAŞ YAPIYORUZ AMA O ADAM ACIKTA AĞZINI 1 KELIME ETMIYOR ONU BURDAN SAYGILARIMIZI ILETIYORUZ ... ANLICAĞIN BEN KENDI HALIMDEYIMDIR AMA CANIMI SIKTILARI ZAMANDA AĞACI KÖKÜNDEN SÖKMESİNİDE BİLİRİM. KARDEŞİM SANADA YORUMUNADA TEŞEKKÜRLER EDERİM. İYİ FORUMLAR MyLifeDead.
Selamın Aleyküm Öncelikle Türkay Ben Keiht Den Aiik0 lKabuSKaoSl HeyeLaN İsimli Nickleri Sahibiyim Burda 2 3 tane af edersin teneke boşları gelıp atıp tutuyor kardeşim 3 kişi havlıyorlar bana burda Olan bıten ortada yani anlıcağın Hedefleri 3 4 tane kişi adımızı lekelemek Cok Ugraşıyorlar adım üstünden Prim yapıyorlar ama Sıkıntı Yok İllaki Denk Geliriz Onlarla Alt Üstü bir Oyun Ağlayacaklarını Bilseydım Zaten İşim Olmazdı Dahada Takıpta Yorumta Atmıyorum Farkettiysen Beni Bilen Bilir Bi Kac Senedır Bu Oyunu Oynuyorum İyi ya ' da Kötü SIKINTISI OLAN VARSA FORUMU MEŞGUL ETMESIN JİNNO1 DEYIM VARSA SORUNU OLAN OYUNDAN İRTİBAT KURABILIRLER İYİ FORUMLAR (MyLifeDead)
...... Sorunu Olan M1 Veya M2 Ye Buyursun Ötmeyin Fazla
Aynen öyle Canerim...... Sorunu Olan M1 Veya M2 Ye Buyursun Ötmeyin Fazla
Selamın Aleyküm Öncelikle Türkay Ben Keiht Den Aiik0 lKabuSKaoSl HeyeLaN İsimli Nickleri Sahibiyim Burda 2 3 tane af edersin teneke boşları gelıp atıp tutuyor kardeşim 3 kişi havlıyorlar bana burda Olan bıten ortada yani anlıcağın Hedefleri 3 4 tane kişi adımızı lekelemek Cok Ugraşıyorlar adım üstünden Prim yapıyorlar ama Sıkıntı Yok İllaki Denk Geliriz Onlarla Alt Üstü bir Oyun Ağlayacaklarını Bilseydım Zaten İşim Olmazdı Dahada Takıpta Yorumta Atmıyorum Farkettiysen Beni Bilen Bilir Bi Kac Senedır Bu Oyunu Oynuyorum İyi ya ' da Kötü SIKINTISI OLAN VARSA FORUMU MEŞGUL ETMESIN JİNNO1 DEYIM VARSA SORUNU OLAN OYUNDAN İRTİBAT KURABILIRLER İYİ FORUMLAR (MyLifeDead)
Sen ilk önce büyüklerine saygılı ol ve üslubuna dikkat et senden neredeyse 3-4 yaş büyük birine ismiyle hitap ediyorsun. Bu bir oyun çok abartıyorsunuz
Son düzenleme:

Bu konuyu açıp da şu cevapları yazana kadar kim bilir kaç sayfa kitap, gazete, dergi okurdun. En azından kendine katkıda bulunmuş olurdun yani.