mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

xDeist REZİLLİĞİ....

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IKaBuSKaoSI
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 60
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

BACIM SEN SEN MUHATTABIM DEGILSIN KUSURA BAKMA ÖYLE DİYENLER SUANDA BURDA KONUMDA AĞLIYORLAR DUNYA AHİRET BACIM OL HADI BAKİM GİT BARBİE OYNA SEN ÖNCE TEMIZLEYI BIL SEN AYIKTIN :)) :m08:
 
yÜzyilin ezİgİ adama laf yetİŞtİrİyon adamdan alinti yapip mesajini sİlİyorsun acİz.bebe oldugunu Çok bellİ edİyorsun bİde utanmadan İstek mİ attin oyyyy acİzzz.sana ancak gÜlerİm adam sinava hazirlaniyom dİyor bebe daha falan fİlan atma dİyon ezİk yalan borcumu var facesİne baktimİ,vİdeoda İzledİm adam Çok hakli ama sen dansÖz gİbİsİn. Ablam bÜyÜde gel sen hele facenİ ver senİnde facenİ gÖremedİk ablam korkuyon mu adaha laf atiyon adammisin lan sen en Çokta neye ÜzÜlÜyorum varya Çokluk Çocukla ugraŞiyoz
oyun yetmİyor bİrde forumda
...o attigin laflari topla bİryerİne montala koÇum.

Şİmdİ gİtte kumda oyna..
yp389k.jpg



ya bacim yaŞin kac senin :d aĞlatirim seni burda bak hÜngÜr hÜngÜr yazik olur gÖzyaŞlarina hadİ İlerde oyna sen canim barbİe bebek oyna sen gÜlsÜmbÜl olacak sÜmÜkbÜl :) karisma sen oyle herseye 2 kariŞ burnun havada gelip burda atip tutuyor yav abİn varsa abİnİ gÖnder gercekten muhattabim deĞİlsİn bacim :) İyİ forumlar.
 
klavye abİsİ dİyene bak faceye bakinca senİn arkan viz viz ettİ.
Oyunda senİ keserİz keserİz anlamazsin yİne konuŞucan bunu bİldİĞİmİz İÇİn.
Asil senİn yaŞinin kaÇ oldugu bundan anlaŞiliyor.Çok konuŞma İŞİ gÜcÜ yok forumda dolaŞiyor oyunda İlerleyemedİgİ İÇİn ....:m08:


facede sana mesaj attim la niye cevap atmadin bana surekli mesajlarimi siliyosun :d ceker atarim facedeki attiĞim mesajlari sana ? Burda gt olr kalirsin yalan soyleme ne mesaji attinda cevap atmadik s kapali japon askeri seni at hirsizi :d
 
Fatih Allah sana sabır versin kardeşim böyle çocuklarla uğraşma zaman kaybı bu arada ben RepLiCanT oyuna uzun zaman oldu girmiyorum haftaya oyundayım geldiğim zaman bunların ifadesini alırız. TaJMahal lafım sana değil sen iyi birine benziyorsun ama diğelerinin çocuk olduğunu yazışmalarından anlıyoruz.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst