HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
böyle ilgisizlik yok bu oyuna 5 yılımı verdigime pişmanım.Haklının ve iyi insanların hakkı yeniliyor.
böyle hak yiyen karaktersiz insanlar savunuluyor ne ilgi ne alaka var emegimizemi yanalım kandırıldıgımızamı
ticket attık kanıtlarımız videolarımız resimlerimiz herşeyimiz var ama ilgi yok.
nediyelim saglık olsun suçlular hak yeyip oyununu oynasın haklı insanlar oyunundan soguyup bıraksın.
bişe demiyorum kimseye herkez hakkını helal etsin iyi kötü dostluklarımız oldu soyulduktan sonra çıkarcılarıda gördük dost sanıp yüzümüze bakmayanlarıda nede yardımcı olanları bişe demiyorum haklı adamların hakları yenildi.
benimle birlikte 3 kişi soyuldu ama bizim kardeş dedigimiz adamlar bana dokunmayan yılan bin yaşasın misali ne yardımcı oldular nede yanımızda oldular.bişe demiyorum artık dicek bişe yok allaha emanetsiniz.
böyle hak yiyen karaktersiz insanlar savunuluyor ne ilgi ne alaka var emegimizemi yanalım kandırıldıgımızamı
ticket attık kanıtlarımız videolarımız resimlerimiz herşeyimiz var ama ilgi yok.
nediyelim saglık olsun suçlular hak yeyip oyununu oynasın haklı insanlar oyunundan soguyup bıraksın.
bişe demiyorum kimseye herkez hakkını helal etsin iyi kötü dostluklarımız oldu soyulduktan sonra çıkarcılarıda gördük dost sanıp yüzümüze bakmayanlarıda nede yardımcı olanları bişe demiyorum haklı adamların hakları yenildi.
benimle birlikte 3 kişi soyuldu ama bizim kardeş dedigimiz adamlar bana dokunmayan yılan bin yaşasın misali ne yardımcı oldular nede yanımızda oldular.bişe demiyorum artık dicek bişe yok allaha emanetsiniz.
Oyuncuya verdikleri değer anca bu kadar işte. Hırsızlar rahat rahat oyunda at koştursun mahdur olanlar derdini anlatabilmek için neler yapıyo gören yok.
Son düzenleme:
Oyuncuya verdikleri değer anca bu kadar kardeşim işte. Hırsızlar rahat rahat oyunda at koştursun mahdur olanlar derdini anlatabilmek için neler yapıyo gören yok.
Talep attı ise bekleyecek maalesef sürekli insanlar destek sisteminde f5 çekmek zorunda değil.450 tane talep vardı 50'e kadar düşürdük ardından tekrar talepler gelmeye başladı ve halen ilgileniyor.Kolay mı sanıyorsunuz siz ? Sadece oyunda sizin olduğununuzu veya sadece sizin ailenizin olduğu mu sanıyorsunuz ?
Biz oyuncularımıza 2009'dan beri hizmet veriyoruz vermeye de devam edecez.Herkesin isteği olmadığı zaman yönetimi vs kötülemek kolay maalesef.Bizim de eksiklerimiz yok mu ? Vardır tabi ki ona bir şey diyemem fakat şu talepler konusun da ve oyunculara verilen değer konusun da bence çok yanlış düşünüyorsunuz.
Saygılarımla,Kandiliniz Mübarek Olsun.
Son düzenleme:
Talep attı ise bekleyecek maalesef sürekli insanlar destek sisteminde f5 çekmek zorunda değil.450 tane talep vardı 50'e kadar düşürdük ardından tekrar talepler gelmeye başladı ve halen ilgileniyor.Kolay mı sanıyorsunuz siz ? Sadece oyunda sizin olduğununuzu veya sadece sizin ailenizin olduğu mu sanıyorsunuz ?
Biz oyuncularımıza 2009'dan beri hizmet veriyoruz vermeye de devam edecez.Herkesin isteği olmadığı zaman yönetimi vs kötülemek kolay maalesef.Bizim de eksiklerimiz yok mu ? Vardır tabi ki ona bir şey diyemem fakat şu talepler konusun da ve oyunculara verilen değer konusun da bence çok yanlış düşünüyorsunuz.
Saygılarımla,Kandiliniz Mübarek Olsun.
Olay tazeyken oyunda affedersiniz ama kıçımızı yırttık bir yetkili konuya el atsın durumu açıklayalım diye. Bugün Türkay'ın yanında da dedim 2 dakika dinle diye çekip gitti. Hal böyle olunca bize de ne yapmak düşüyor siz düşünün birde, elbette kolay değil kaç kişinin derdinle uğraşıyosunuz ama şuanda bu ...... yapan adamlar oyunda fıldır fıldır dolaşmakta. Bizim zorumuza bu gidiyo.
Sizinde kandiliniz mübarek olsun.
Moderatör tarafında düzenlendi:
Olay tazeyken oyunda affedersiniz ama kıçımızı yırttık bir yetkili konuya el atsın durumu açıklayalım diye. Bugün Türkay'ın yanında da dedim 2 dakika dinle diye çekip gitti. Hal böyle olunca bize de ne yapmak düşüyor siz düşünün birde, elbette kolay değil kaç kişinin derdinle uğraşıyosunuz ama şuanda bu ...... yapan adamlar oyunda fıldır fıldır dolaşmakta. Bizim zorumuza bu gidiyo.
Sizinde kandiliniz mübarek olsun.
Forum içerisinde örnek olmayan cümleler yazmayın lütfen orayı editledim.Bana talep numarasını özelden iletin bir bakim.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 69
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 284
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 465
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 384
