xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

MrrOnarchKrad versus OnlyLive( Lacdigest )

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NesqaFe0
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 35
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Tesekkur ederim

--------

Mete kimden item çalip gelecen yine çar dizerim diyorsun TESCİLLİ HIRSIZ ( cevap vermiim diyorum ama kendin kasiniyorsun ) arenaya gore setini o zaman bb

Niye hayrdr sen çalarakmı dizdnde durmadan çalma kelimesi agzında :D olum ws atamayınca kendinizi sag sola vuruyosunuz yk hırsızsın yk arenada atak hırszlık ile bu konunun gram alakası yok bahane üretmek plouts loncasına özgü olmuş :D neyse karakterim her saniye ws ye hazır emn ol yeterki o yürek sends olsun iyi akşamlar :)
 
Niye hayrdr sen çalarakmı dizdnde durmadan çalma kelimesi agzında :D olum ws atamayınca kendinizi sag sola vuruyosunuz yk hırsızsın yk arenada atak hırszlık ile bu konunun gram alakası yok bahane üretmek plouts loncasına özgü olmuş :D neyse karakterim her saniye ws ye hazır emn ol yeterki o yürek sends olsun iyi akşamlar :)

Biz serefimizle car diziyoruz sende seref haysiyet olmadigi icin bunu anlaman zor TESCİLLİ HIRSIZ butun metin2 ailesi senin karakterini haysiyetini cigerini biliyor . Burda laf yapma tamam mi . Kimleri soydugunu neden ban yedigini vs vs herkes senin ne halt oldugunu bilir . Ha bide bana calarak diyorsun ya bugune kadar epi den dahil kardesim dedigim butun insanlarin carina girdim takildim oynadim . Senin gibi hirsizlikta isimiz olmaz . Gerci dedigim gibi sende utancak yuz seref olmadigi icin bu dediklerimi anlaman cok zor TESCİLLİ HIRSIZ . Hadi daha fazla konumu kirletme yol al carpi isareti sag ustte .
 
Son düzenleme:
Sıkışınca söleyecek bahanesi kalmaynca plouts lonca üyeleri işi wsden saptırıp hırszlk muhabbetne cekiyor :))) zorunamı gdiyor ws atamamak seni sıkıştrmam :D zoruna gdiyosa dha ws demicem söz :D banım acıldgından beri byük bi uraşla byük bi emekle dizdm bu çarı baban gelsin çölün ortasna avans werip yne yenerim sarıdaki herkez için gçerlidr bu lafm isteyenlede istedgi dakika atarm . Her emegin karsılıgnı rabbimiz veriyor . We bu dizdgm karaktere werdgm emegi sen oyun hayatında vermemişsindr. Werdim en iyide bnim dyorsan hodri meydan fazla sözede grek yok yarn öbürgün arena kalktmı çöl kalkmayacak unutma ;)
 
Sıkışınca söleyecek bahanesi kalmaynca plouts lonca üyeleri işi wsden saptırıp hırszlk muhabbetne cekiyor :))) zorunamı gdiyor ws atamamak seni sıkıştrmam :D zoruna gdiyosa dha ws demicem söz :D banım acıldgından beri byük bi uraşla byük bi emekle dizdm bu çarı baban gelsin çölün ortasna avans werip yne yenerim sarıdaki herkez için gçerlidr bu lafm isteyenlede istedgi dakika atarm . Her emegin karsılıgnı rabbimiz veriyor . We bu dizdgm karaktere werdgm emegi sen oyun hayatında vermemişsindr. Werdim en iyide bnim dyorsan hodri meydan fazla sözede grek yok yarn öbürgün arena kalktmı çöl kalkmayacak unutma ;)

Eminim kendi emeginle dizmissindir . Benim bir bahanem yok vs den kacma gibi bisiyimde yok . Oyle olsa 3 gun ust uste vs atmazdim . Arena bosuna yapilmamis bu oyuna vs atilmak icin 1e1 icin yapilmis . Dun only i cagirdm geldi kestim yolladim . Bigun senide arena ya emeginle dizdigin bi carinla beklerim . Baskada sana cevabim yok hadi eyvallah .
 
Niye hayrdr sen çalarakmı dizdnde durmadan çalma kelimesi agzında :D olum ws atamayınca kendinizi sag sola vuruyosunuz yk hırsızsın yk arenada atak hırszlık ile bu konunun gram alakası yok bahane üretmek plouts loncasına özgü olmuş :D neyse karakterim her saniye ws ye hazır emn ol yeterki o yürek sends olsun iyi akşamlar :)

orda 1 dkka sağa sola laf vuruyonuz ne yaparsanız yapın da loncaya laf gelirse işin içine bende girerim mete kardeşim şahsınıza ne diyosanız diyin o kimseyi ilgilendirmez ama burada sağa sola laf vuracağız diye loncaya laf yaparak herkesi aynı kefeye koyamaz kimse buna eminim sadece ben değil herkes karşı çıkar yada çıkmaz bilemem ama ben loncaya laf gelirse kimseyi tınlamam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst