mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

MrrOnarchKrad versus OnlyLive( Lacdigest )

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NesqaFe0
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 35
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Gatz sen şu turkayın defalarca herkesin içinde hırsızlıktan hangi çara girdiysen banladığı kişi değilsinmisin ya :( ay gözlerim yaşarır şimdi benim dayanamam bu tarz şeylere .arena diye bir yer açılmış ki buyerin amacı bire bir vs yani hani oyunda versus deyip dalga geçiyonuzya benim dilimdeymiş bence vs derkes açılımını öğrenin hoş sen ws diyon gerçi :D neyse konumuza dönelim.oyunda açılan buyerın amacı savastır turkayda pek cok kez geldi vs atmak isteyen varmı dedi eglencesine attırdıklarını oraya cekip attı.EVET BİZLER ÇARLARIMIZA,İTEMLERİMİZE GÜVENDİĞİMİZ İÇİN ARENADA HERKESİ KESİYORUZ BU YAZILARINI OKUYANLAR EMİNİM GÜLÜCEKTİR KENDİN BANA DEMİYOMUYDUN ARENA DEDİĞİMDE YENİ BUG BULMUŞ HEP ARENA DİYO? Arenanın özelliğide bu ne enerji ne bug istesende işletemezsin haliyle çar ve itemlerinle ve becerinle başbaşasın.

İnsanların eglence yerlerine gereksiz gereksiz zıplayıp tartışma cıkarmaya çalışmayın kısaca istenmediğiniz yerde durmayın pek biz tartışmak için gelmiyoruz eglence için geliyoruz daha muhim ugraşlarımız var.

BU ARADA TEBRİK EDERİM KARDEŞİM AYARINI BOZMUŞSUN BAKSANA HERYERE SALDIRCAK KADAR YARA ALMIŞ GÜZEL :)


Herşeyi özetlemişsin kardeşim eyvallah dediğin gibi arena 'da ÇAR, İTEMLERİN VE BECERİLERİMİZLE başbaşayız ;)
Teşekkür ederim :D

----------------------------------

Mete sana gelirsek Suphi seninle vs attı Baosuz kesti, üstüne bao çağırmadı kostümüde çıkardı kesti, onun üstüne çözmesi dondu düz kesti vs de 10.1 mi 10.2 mi ne bitmişti izleyen herkes gördü daha neyin kafasını yaşıyorsun beni kesen yok diye ? Biri bana gel bao çağırmıyorum kostümüde çıkarıyorum hadi öyle atalım sen herşeyi tak dicek utancımdan yerin dibine girer oyundan çıkardım . Sende utanılcak yüz olmadığı için kabul ettin üstüne bide kesildin . Daha çene yapma kaybol git . Arena da kılıcın tam deilse gel sana item alıcam gel gel ama çalmayacaksın vs den sonra geri vereceksin tamam mı .s
 
Son düzenleme:
Herşeyi özetlemişsin kardeşim eyvallah dediğin gibi arena 'da ÇAR, İTEMLERİN VE BECERİLERİMİZLE başbaşayız ;)
Teşekkür ederim :D

----------------------------------

Mete sana gelirsek Suphi seninle vs attı Baosuz kesti, üstüne bao çağırmadı kostümüde çıkardı kesti, onun üstüne çözmesi dondu düz kesti vs de 10.1 mi 10.2 mi ne bitmişti izleyen herkes gördü daha neyin kafasını yaşıyorsun beni kesen yok diye ? Biri bana gel bao çağırmıyorum kostümüde çıkarıyorum hadi öyle atalım sen herşeyi tak dicek utancımdan yerin dibine girer oyundan çıkardım . Sende utanılcak yüz olmadığı için kabul ettin üstüne bide kesildin . Daha çene yapma kaybol git . Arena da kılıcın tam deilse gel sana item alıcam gel gel ama çalmayacaksın vs den sonra geri vereceksin tamam mı .s

Tamam bak suphide yenmş bni o gelsin atalm ? Herhangi brniz geln ws ye ? Demene göre herkez bni yeniyor e nden atmıyosun hala arena dysun ? Suphi denilen adam bni 2.5 ay önce yılan vadisinde yendi arenada degl sende yenersin ozaman yılan vadisinde? Gel atalm :) yada suphi yada mewlüt ? Herhangi briniz geln atalm onu bnu anlatmayla olmuyor bu işler icraatnızı göremyrm ewwt kesen yok bni warsa bekliyorum ? Kese bilecek kessin eywllh dyip dhada ws demiyim ama yok ? He ayrıca bnim eksigimden cok fazlam var sdce dizdgm set klıcı 80 istesem şu dkka sna 5 sura full yenili dizerim karsına her çarmla tek tek seni yener cıkarm öle bi imkanm war unutma :) eksigin varsa bn sana direk verm senn olsun geride almam rhat ol :D
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst