HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet Anladığın dil egoistlik o yüzden o dille konuşuyorum dolu yaşasaydın çevrene yararlı o kadarda kurnaz olurdun burda kendini heba etmemen lazım
Egoizm'den kastın eleştiriyse egoist olan sensin çünkü egoist olmayan eleştiriyi teşekkür diye anlar .
Egoizm'den kastın eleştiriyse egoist olan sensin çünkü egoist olmayan eleştiriyi teşekkür diye anlar .
Eleştiri yerine göredir Ego Eleştiriyle tatmin edilir laf sokarak değil.
Eleştiri yerine göredir Ego Eleştiriyle tatmin edilir laf sokarak değil.
kırdıysam üzgünüm dostum amacım öneri vermekti asla laf sokma gibi çocuksu hareketleri yapmayı istemem kötü görüntü verdiysem üzgünüm özür dilerim dostum.
uyku vaktin gelmedimi ya?Dolu yaşamaktan iyidir. Dolu yaşadığım zaman sen gibi olurdum düşünceli ama bir o kadar egoist.
kırdıysam üzgünüm dostum amacım öneri vermekti asla laf sokma gibi çocuksu hareketleri yapmayı istemem kötü görüntü verdiysem üzgünüm özür dilerim dostum.
Doğru Yola Girmeyi başardın tebrik ediyorum önemli değil problem yok

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 18
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 3K
- Kilitli
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 3K
