HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Reelde başarılar bilom. Benımde BYGURSEL58 duruyor editler içinde oynayımmı oynamayımmı bi karar veremedım yahu.
Kanka Benim Editlerde Duruyorda Ben Bayadır Girmiyorum Oyun Çok Değişti Oynanıcak Gibi Değil Oyunu Bozdular İyice Salla Ya Aman
Reelde Buluşuruz Ya Toplanma Gibi Bir Fırsatımız Olursa 
Kanka Benim Editlerde Duruyorda Ben Bayadır Girmiyorum Oyun Çok Değişti Oynanıcak Gibi Değil Oyunu Bozdular İyice Salla Ya AmanReelde Buluşuruz Ya Toplanma Gibi Bir Fırsatımız Olursa
![]()
Merkür zamanı olsaydı o çarlar boş boş yatmazdı
Başarılar Atanur.Kanka Benim Editlerde Duruyorda Ben Bayadır Girmiyorum Oyun Çok Değişti Oynanıcak Gibi Değil Oyunu Bozdular İyice Salla Ya AmanReelde Buluşuruz Ya Toplanma Gibi Bir Fırsatımız Olursa
![]()
valla gardasım bende yenı set dızdım ama bu uzak dovus nınjalara bi skıl eklemıs admınler anasını satıyım mıllete tek atar gibi vuruo kb c sav fullken oyunda ole bi halkı aynı anda çif savunma tamamlayamıon kısaca keske dızmeseydım dedım setı. boşa masraf
valla gardasım bende yenı set dızdım ama bu uzak dovus nınjalara bi skıl eklemıs admınler anasını satıyım mıllete tek atar gibi vuruo kb c sav fullken oyunda ole bi halkı aynı anda çif savunma tamamlayamıon kısaca keske dızmeseydım dedım setı. boşa masraf
Boşver kanka eskilerden kimse yok heralde tadı yoktur öyle oyunun

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 722
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 260
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 442
