HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkadaşlar
Farklı bir proje düşünerek Disco alanı yapmaya karar verdim.
Fakat bu disko alanı günümüzdeki diskolar gibi değil tabiki
Metin2 alt yapısına gidişatına ve uygarlığına uyacak şekilde bir haritadır.
ve
Forumda bir kaç konu gördüm onuda söliyecem içimde kalmasın.
--------------
Vector adlı eleman modelleri çalıp yok v2 gelecek falan söylenip duruyor bazı yerlerde ve bazı serverlar hakkında acemilikleri için teşekkür ederim falan bildirimler yapıyor.
Unutma arkadaşım acemi olan sensin, sensin ki yapılan bir proje üzerinden logo değişebiliyosun sadece.
Paylaştığın tüm modeller benim satış yaptığım modeller...
Biraz kendin fikir üret millettin emeğine göz dikme...
Sen milleti takip etme onlar seni takip etsin.( Aynı senin beni takip ettiğin gibi... )
Aynı durum KhafKef ve Fatihbab34 içinde geçerli...
Yukarıdaki resimde;
" Bu Model KF-Works.tk Tarafından Yapılmıştır. " yazıyor fakat dosyalarda " evleronur " var ne ayak ?
Bu arada benim isimimde Onur tanımayan yoktur.
( Birşey Bildiğinizi Zannediyorsunuz.... )
----------------
Neyse söliyeceklerim bu kadar. Umarım anlamışsındır...
----------------
VİDEO
--------------------------------------------------
RESİM
-----------------------------
---------------------------------
NOT: Map henüz bitmedi sadece göstermek istedim.
Farklı bir proje düşünerek Disco alanı yapmaya karar verdim.
Fakat bu disko alanı günümüzdeki diskolar gibi değil tabiki

Metin2 alt yapısına gidişatına ve uygarlığına uyacak şekilde bir haritadır.
ve
Forumda bir kaç konu gördüm onuda söliyecem içimde kalmasın.
--------------
Vector adlı eleman modelleri çalıp yok v2 gelecek falan söylenip duruyor bazı yerlerde ve bazı serverlar hakkında acemilikleri için teşekkür ederim falan bildirimler yapıyor.
Unutma arkadaşım acemi olan sensin, sensin ki yapılan bir proje üzerinden logo değişebiliyosun sadece.

Paylaştığın tüm modeller benim satış yaptığım modeller...
Biraz kendin fikir üret millettin emeğine göz dikme...
Sen milleti takip etme onlar seni takip etsin.( Aynı senin beni takip ettiğin gibi... )
Aynı durum KhafKef ve Fatihbab34 içinde geçerli...
Yukarıdaki resimde;
" Bu Model KF-Works.tk Tarafından Yapılmıştır. " yazıyor fakat dosyalarda " evleronur " var ne ayak ?

Bu arada benim isimimde Onur tanımayan yoktur.
( Birşey Bildiğinizi Zannediyorsunuz.... )
----------------
Neyse söliyeceklerim bu kadar. Umarım anlamışsındır...
----------------
VİDEO
--------------------------------------------------
RESİM
-----------------------------
---------------------------------
NOT: Map henüz bitmedi sadece göstermek istedim.
Son düzenleme:
elinize sağlık güzel tasarım olmuş, her ne kadar mapın ismini beğenmesemde
tasarımınız perfect olmuş.
tasarımınız perfect olmuş.
Bende söyleyim madem benimde içimde kalmasın eğer konuya adam gibi yorum atıp konunun kapatılmasını rica etseydin anında konu editlenip kapatılırdı zaten millet kara borsa gibi olmuş birbirine el altından veriyo dosyalar sadece 3ds max bilenlerin elinden geçiyo bende ki fark ne? sadece millete açık halde paylaşmak logosuz bi şekilde ama emin ol çok yanlış yaptın o tür yorumlarınla bunuda söyleyeyim eğer emeğe saygım olmasaydı yaptığın bütün modellerin logosunu kaldırır paylaşırdım.Emeğe saygı duymadığımı düşünüyosan bundan sonra bütün modellerin paylaşılınca görüşürüz sadece biraz zaman hadi eyvallah.
1)M2M evlerini paylaştın evlerin arasında m2m ait olmayan bir ev var ( Yaşlı kadın ) oda benim ayarladıgım bir model.Bende söyleyim madem benimde içimde kalmasın eğer konuya adam gibi yorum atıp konunun kapatılmasını rica etseydin anında konu editlenip kapatılırdı zaten millet kara borsa gibi olmuş birbirine el altından veriyo dosyalar sadece 3ds max bilenlerin elinden geçiyo bende ki fark ne? sadece millete açık halde paylaşmak logosuz bi şekilde ama emin ol çok yanlış yaptın o tür yorumlarınla bunuda söyleyeyim eğer emeğe saygım olmasaydı yaptığın bütün modellerin logosunu kaldırır paylaşırdım.Emeğe saygı duymadığımı düşünüyosan bundan sonra bütün modellerin paylaşılınca görüşürüz sadece biraz zaman hadi eyvallah.
2)Biraz düşün sana karşı şimdiye kadar hiç bir şekilde küçümseyecek bir cümle kurmadım.
3)Ben kimsenin bir programa başlayıp bişeyler üretmesine kızmıyorum sadece madem bir programa başlanıyor millettin emeğinle ilerlemeyin.
4)Yorumlarda yok o server yok bu server laf atıyorsun Sparta2 benim serverim.
5)Lonca map adında bir map mevcut sen buna v2 geliyor demişin oda bana ait.
6)Şimdiki yorumunda ben hiç bir şekilde senin dosyalarını paylaşmadım emeğe saygım var diyorsun madem saygın var yorumlardaki yazıların nedir?
7)Ben şimdiye kadar şu forumdan kimin dosyalarını alıpta saygısızlık ettim gir konularıma bak hangisi alıntı veya hangisi birinden alıpta değiştirme.
Bunları bir düşün daha sonra karar ver paylaşıp paylaşmaman senin elinde sana dur diyecek halim yok. Bu senin nasıl biri oldugunu kanıtlar.
