xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

..... Sw( wps ) mize Gm Aranıyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan peacemackers
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 614
  • Görüntüleme Görüntüleme 28K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Gm olmak istiyorum.Ve özelliklerim ;
Adım: Oğuzhan Demirel
-Daha önce 1 kere gm oldum ancak 15 e yakın pvp serverde çarım var , hamahci ve vps ağını biliyorum , günün en az 10 saatini oyuna ayırabiliyim.
Forumlarda liderlik yaptım.
-Gerek terbiye olarak gerek ise Türkçe kullanımım üst düzeydedir.
-Haklı oyuncuların hakkını savunurum.
-Dürüst ve güvenilirim.
-Gerekirse her anımı oyunda geçiririm.
-Oyuna her türlü katkıyı yaparım.
-TL ne zaman ne isterse yaparım.
-Oyun tecrübem dediğim gibi oldukça fazla.
-Pvp'lerde sıralamalarda ilk 10'dayım.
-Pvp'nin her yerde reklamını yaparım.
-Pvp'ye adam getiririm ancak torpil yapmam(Asla).-Yaşım 16,5 ' dur. Saygılarla...


Bana ulaşmak isteyenler : oguzhan.99.1@sagolera.com
Yada Özel Mesajturkmmo
Kaynak : turkmmo.com
 
Ad soyad:Timur Gürbıyık
Yaş :17
Kac Sw de gorev aldınız:3
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz:5-6 saat
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz:Gmlik oyuncuların Sorunu oldugu Zaman Onlara Yardım Etmektir

Kurallara Uyarmısnız :Evet. Çok kuralcı br insanimdir
 
Ad soyad: Enes Ka
Yaş :31
Kac Sw de gorev aldınız:43534534535345
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz:3453455345 saat
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz:amelelik
Kurallara Uyarmısnız :kurallar cignenmek icindir.
 
Adım Tolga
Yaşım 23
Tokatlıyım
İstanbulda Yaşıyorum

17 Kere Gmlik 5 Kere sgm lik 12 kERE TL lik yaptım
Turkmmodan Emekli Yöneticiyim...

Sizlede Çalışmak İsterim ...​
 
[ORmanCı*;1221513' Alıntı:
Ad soyad: Enes Ka
Yaş :31
Kac Sw de gorev aldınız:43534534535345
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz:3453455345 saat
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz:amelelik
Kurallara Uyarmısnız :kurallar cignenmek icindir.

HEhe :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst