HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ad soyad:İnternette Gerçek Adımı Vermiyorum fakat istersen msn yada ÖM den atarım.
Yaş :15
Kac Sw de gorev aldınız:8 /2 tanesi kendi kurduğum 1 tanesini 2 ay içinde kapattım diğeri 6 ay a yakın hizmet verdi 857 üye mevcuttu
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz:Asıl soru şu oLmaLı:Server dan ne zaman çıkacaksınız: 15-20 dakika kadar mola veririm bazenleri 1-2 saat de olabilir bu gibi durumlarda kişiye haber iletirim ve bu süre içinde bana ihtiyaç olursa elimden geldiğince çabuk "gelmeye çalısırım"
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz:gm likden ziyade aslında sadece şansımı denemek için başvurdum herhangi bir sonuç beklemiyorum olursa olacak olmassa olmayacak gm lik hakkındaki düşüncülerim ise gm leri oyunculara ne kadar saygılı ve düzgün davranırsa oyunculara ne kadar yardım ederse serverin ömrü okadar olur
Kurallara Uyarmısnız : "ASLA" uymam "SADECE BANA DENİLEN İ YAPARIM" beni bir robot olarak da düşünebilirsiniz
Yani Oyun içinde öylece dururum ne zaman gelir bana sunu yap dersin ozaman onu yaparım 
eğer alınırsam foruma ayda yılda 1 girdiğim için msn mi eklersen sevinirim
lemiath@hotmail.com
Saygılarımla
Edit:gm iken oyunculara kesinlikle kötü tavır ile yaklaşmam samimi olurum bu yüzden bana halk ile ilişkler personel i de diyebilirsin xD
Yaş :15
Kac Sw de gorev aldınız:8 /2 tanesi kendi kurduğum 1 tanesini 2 ay içinde kapattım diğeri 6 ay a yakın hizmet verdi 857 üye mevcuttu
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz:Asıl soru şu oLmaLı:Server dan ne zaman çıkacaksınız: 15-20 dakika kadar mola veririm bazenleri 1-2 saat de olabilir bu gibi durumlarda kişiye haber iletirim ve bu süre içinde bana ihtiyaç olursa elimden geldiğince çabuk "gelmeye çalısırım"
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz:gm likden ziyade aslında sadece şansımı denemek için başvurdum herhangi bir sonuç beklemiyorum olursa olacak olmassa olmayacak gm lik hakkındaki düşüncülerim ise gm leri oyunculara ne kadar saygılı ve düzgün davranırsa oyunculara ne kadar yardım ederse serverin ömrü okadar olur
Kurallara Uyarmısnız : "ASLA" uymam "SADECE BANA DENİLEN İ YAPARIM" beni bir robot olarak da düşünebilirsiniz
Yani Oyun içinde öylece dururum ne zaman gelir bana sunu yap dersin ozaman onu yaparım 
eğer alınırsam foruma ayda yılda 1 girdiğim için msn mi eklersen sevinirim
lemiath@hotmail.com
Saygılarımla

Edit:gm iken oyunculara kesinlikle kötü tavır ile yaklaşmam samimi olurum bu yüzden bana halk ile ilişkler personel i de diyebilirsin xD
Son düzenleme:
Ad soyad: Can KeskinKılıc
Yaş : 19
Kac Sw de gorev aldınız: 4, 1 i Kendime Ait (Kendimi geliştirmek içn Edit vs.)
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz: 22.00--07.00 (GeneLde GeceLeri Girerim)
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz: (Boş)
Kurallara Uyarmısnız : KuraL kuraLLıktan Çıkmadığı Sürece. Zira Direktife Dönüştü kuraLLar
Yaş : 19
Kac Sw de gorev aldınız: 4, 1 i Kendime Ait (Kendimi geliştirmek içn Edit vs.)
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz: 22.00--07.00 (GeneLde GeceLeri Girerim)
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz: (Boş)
Kurallara Uyarmısnız : KuraL kuraLLıktan Çıkmadığı Sürece. Zira Direktife Dönüştü kuraLLar
Ad soyad:Ugurcan K.
Yaş :15
Kac Sw de gorev aldınız:4 GM LİK 1 SGMLİK
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz: 8 12 saat arasi
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz
yunculara yardim edrm kndi iyliğimden cok userlerin iyliğini düşünürüm
Kurallara Uyarmısnız :kurallara her zmn uyarım oyun düzeni için bana gore en onemlı sey kurallardır. ulasmak için ugur_can_fb_07@hotmail.com
Yaş :15
Kac Sw de gorev aldınız:4 GM LİK 1 SGMLİK
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz: 8 12 saat arasi
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz
yunculara yardim edrm kndi iyliğimden cok userlerin iyliğini düşünürümKurallara Uyarmısnız :kurallara her zmn uyarım oyun düzeni için bana gore en onemlı sey kurallardır. ulasmak için ugur_can_fb_07@hotmail.com
Ad soyad:ahmet volkan
Yaş :14
Kac Sw de gorev aldınız:15
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz:6-7 saat
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz:Sorunu Olan Kişilere Yardım eden Kimseyi kayırmamak
Kurallara Uyarmısnız :Evt Uyarım.
Yaş :14
Kac Sw de gorev aldınız:15
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz:6-7 saat
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz:Sorunu Olan Kişilere Yardım eden Kimseyi kayırmamak
Kurallara Uyarmısnız :Evt Uyarım.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 877
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 559
- Cevaplar
- 26
- Görüntüleme
- 1K

