Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

..... Sw( wps ) mize Gm Aranıyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan peacemackers
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 614
  • Görüntüleme Görüntüleme 28K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ad soyad:Süleyman Kumcu
Yaş :15
Kac Sw de gorev aldınız:3 Serverda Gorev Aldım Hepsi Benim
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz:7-13
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz:Takım Ruhuna Uymalı,Adaletli Olmalı,Konuşmasına Dikkat Etmeli Ve Rütbesini Bilmeli.
Kurallara Uyarmısnız :Kesinlikle Uyarım..
 
Ad soyad:tuncay ince
Yaş :24
Kac Sw de gorev aldınız: incimt2 açtım 7 ay sürdürdüm TL Lik yaptım ayrıca 3-4 serverdada gmlik yaptım..
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz: 6 buçuk 7 arası
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz: gmlik serverda userlere yardımcı olma onların sorunlarını çözme oyun hakkındaki bilgileri sunmaktır ayrıca eğer bi event varsa onları eğlendirmektir hile kullananları banlamaktır gmnin görevi..

Kurallara Uyarmısınız : Kurallara uyarım...
 
Ad soyad: Hakan Eraslan
Yaş :34
Kac Sw de gorev aldınız:138Hamachi 41Çin Serveri 89Vps 17Dedicated
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz:27 saat
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz:Gmlik daha çok joygamecilerin yapcağı herşey değil ;) oyunun YAŞI OLMAZ
Kurallara Uyarmısnız :Evet
 
Ad Soyad:Burak Gürel
Yaş :17.5
Kac Sw de gorev aldınız:Hiç görev almadım ilk deneyişim olur iii şallahh
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz:açık öğretimden 2.5-3 gibi çıkıyoz
kalan sürede M2 ve iii şallah Gm lik :)
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz:ben kaç sene oldu oynuyorum Gm olurum diye hayaller kuruyodum bu benim için bir şans iii şallah olur
Kurallara Uyarmısnız :Her türlü kurala uyarım ama benden haksız yere şey istemezlerse


:f08:İİYİİİ ŞALLAH Gm BEN SEÇİLİRİM HEPİNİZE İİİ GÜNLER:f08:
 
Son düzenleme:
Ad soyad:MUSTAFA TÜRKMEN
Yaş :16
Kac Sw de gorev aldınız:doğruyu sölemek gerekirse 8 sw de görev yaptim tekide kendi sw m
Sw De Ne Kadar Süre Online Olabileceksiniz:7/20
Gm lik Hakkında Düşünceleriniz:tecrübeli olması düşünebilir olması torpil yapmaması
Kurallara Uyarmısnız :uyarım uymayanları uyarırım !
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst