Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
Hikaye Ekle

İşletim Sistemi XP olanlar baksın !!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan tii50
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 15
  • Görüntüleme Görüntüleme 783

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Genel olarak bilgisayarınızın özellikleri düzgün ise zaten xp kullanmanız hata microsoft desteğini kesmişken,artık güncel programların çoğu win 7 ve win 8 uygun yapılıyorken eski tip işletim sistemi kullanmanız daha bir çok hatayla karşılaşmanıza sebeb olur.Konunuza gelirsek de dün de belirtildi xp ile ilgili çalışmalar testler yapıldıktan sonra düzeltmeler yapılır.


Peki bu testler ne zaman yapılacak bazı arakaşlar xp de rahatça oyunu oynuyoken ben sadce gelen hataya tamam diyorum.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst