HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
bnm Windows 8 bende açılmıyo şuan
Oyunun sunucuları bir hata olusmus olmalı dün @Shorty; demişti xp gelince sorun çıkıyor diye onu hallediyolardır sabırlı olun açılır oyun
3 gün bekledim zaten gm lerden birisi yardımcı olmaya çalıştı ama olmadı
Genel olarak bilgisayarınızın özellikleri düzgün ise zaten xp kullanmanız hata microsoft desteğini kesmişken,artık güncel programların çoğu win 7 ve win 8 uygun yapılıyorken eski tip işletim sistemi kullanmanız daha bir çok hatayla karşılaşmanıza sebeb olur.Konunuza gelirsek de dün de belirtildi xp ile ilgili çalışmalar testler yapıldıktan sonra düzeltmeler yapılır.
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 68
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 37

