HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Dediklerini okudum. Ben eski ely#2 oyuncusuyum benim zamanımda da user sıkıntısı vardı. Ely#2 nin yarısı şimdi ely#3 de diyebiliriz.
Ben inkar etmiyorum küfür ettiğim zaman cezamı alıyorum. Evet efsun öğrenmeyede çalıştım tıpkı seninde meteden öğrenmeye çalıştığın gibi![]()
Neyse tartismaya gerek yok istenmedigin konuya yorum atman senin efendiligini bozmasin bence

Ben inkar etmiyorum küfür ettiğim zaman cezamı alıyorum. Evet efsun öğrenmeyede çalıştım tıpkı seninde meteden öğrenmeye çalıştığın gibi![]()
Benmi ? Anıl nediyo bu mete bize bi çağları kesemiyom derken benmi efsun öğrenicem ondan ? Alayınıza 4 avans çocuklar alayınıza

Senin dışardaki yüzünü şu forum görevlileri görse uzman üyeyi bırak senin forumdan üyelik almanı engellerlerdi . Benmi telefonu kapadım veya sen beni ne zaman aradım ben en aon akypeden çıkıp bir daha bişi yazmadığını hatırlıyorum ?
Telefon muhabbeti senle değil o kendini iyi biliyor

Ayrıca facebook üzerinden bana attığınız mesajları unutmadım daha doğrusu başkası yolu ile hatırlarsan karakterini banlattığım gün nasılda kuzu olmuştun sesin çıkmıyordu

Dediklerini okudum. Ben eski ely#2 oyuncusuyum benim zamanımda da user sıkıntısı vardı. Ely#2 nin yarısı şimdi ely#3 de diyebiliriz.
Evet işleyiş değişti ondan

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 93
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 151
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 60
