HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arenada el cikarma olsa bari
@Shorty;
@Shorty;
Moderatör tarafında düzenlendi:
sayın Shorty bakar mısınız ; !! benim çarımda depo şifresi sorunu vardı doğru yazıyodum,yanlış stoges hata veriyodu bu sorunda düzeltildi mi acaba? şifre felan değiştiremiyodum depo sadece 00000 ile açılıyodu sadece benim çarımda böyle bir sorun vardı düzeltildi mi acaba
Aynen ya aklıma geldi bugün önerilere yazcaktım ağzımdan aldın lafıArenada el cikarma olsa bari@Shorty;

Arenada el cikarma olsa bari@Shorty;
Ely2 için el çıkartma değilde çok güzel olacağını düşündüğüm planlarım var ama bana ders oldu şunu yapıcam bunu edicem diyerek oyunculara umut vermek istemiyorum yapıcaz görücez ofisde yaptığımız toplantılarda zaten bunları konuştuk yap ondan sonra duyur

Moderatör tarafında düzenlendi:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 54
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 74
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 139
