HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yeniliklere mayıs ayı dediler. Oyun sohbet programı tadında yaşanıyor. Turnuvalar nedeniyle zaten serverler boş. Oyunda elit kısımdan 5 kişi gidiyor yerine 10 tane yeni adam başlıyor. O 10 tane yeni başlayan kişinin elit seviyeye gelme süresi en az 1 yıl. Elit kısım teker teker dökülürse oyunda ne savaş kalır ne heyecan kalır. Yenilikleri turnuvadan önce yapmaları lazımdı yapmadılar.
Ely4 yeni bir server zaten eğer köklü bir çalışma yapılırsa ve oyuncular arasi esitsizlik olmazsa canlanacağına inanıyorum.
Yeniliklere mayıs ayı dediler. Oyun sohbet programı tadında yaşanıyor. Turnuvalar nedeniyle zaten serverler boş. Oyunda elit kısımdan 5 kişi gidiyor yerine 10 tane yeni adam başlıyor. O 10 tane yeni başlayan kişinin elit seviyeye gelme süresi en az 1 yıl. Elit kısım teker teker dökülürse oyunda ne savaş kalır ne heyecan kalır. Yenilikleri turnuvadan önce yapmaları lazımdı yapmadılar.
genelde özel kişisel sebeb ler bıraktıyor.elit kısım dedğin demir başlar hep ordalar da tatile girdiler gelirler yakında merak etme.
hem yenı baslayan lar olucakkı elit elit olsun herkes elit olursa herondale bi anlamı olmaz dimi ..
Gerçek bir emek server açılsa editsiz nesne market 1-105 herşey official yani çölde şaçma şeyler yok ejder yapma keyfi vs kasmakta diğer serverlere göre zor olursa level alma zevkli hale gelebilir bu yazı
valla benim hiç oynama isteğim gelmiyor elym2 de sebebi ise oyuncular arası bir hırs yok.Bi yanda çok fazla sağlam adam varken itemlerinde fiyatları uçuk iken bilmiyorum ya ilk başta açmıyacaktınız dönüşümü yada hep açık kalıcaktı...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 88
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 177
