HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ely4 de etp dönüşümü felan çok saçma bence
TRye yakın bir server açmalılar(Npcler düzgün droplar maplar kasılma yerleri ve çöldeki metin) Efsunu başka elde etme yoluda olmaldır mesela metinlerden biraz değişiklik gerekiyor serverler birbirinin kopyası bana göre dönüşümler betaya kadar olmalı ve eskirim istemeli zırhta pul pençe daha çok eksik var?
Bu tip konuların aynısı sadece 6-5 ay önce vardı o kadar uzağa gitmenize gerek yok. Ely4 açıldı ve sonuç bu şimdi bu ekip bu gün ely5 i açsa eylül ayının sonunda swde yine ely4 kadar oyuncu kalıcak.Eğer olursa gereksiz bir çalışma olur.
Bu tip konuların aynısı sadece 6-5 ay önce vardı o kadar uzağa gitmenize gerek yok. Ely4 açıldı ve sonuç bu şimdi bu ekip bu gün ely5 i açsa eylül ayının sonunda swde yine ely4 kadar oyuncu kalıcak.Eğer olursa gereksiz bir çalışma olur.
Çalışmanın gereksiz olacağını bilemeyiz ama şunu biliyoruz ki aynı server filesi kullanırlar ise evet ely4 ten farkı kalmaz ciddi anlamda söylüyorum 5 yıllık Metin2 oyuncusu olarak userlerin yöneticilerden neler beklediğini biliyorum. Ben çıkarlarım için değil herkes için en iyi için uğraşıyorum. eğer böyle bir düşünce var ise bunu asla aceleye getirmesinler en ince detayına kadar düşünsünler orijinal bozmadan ek yapsınlar hatta bunun için test serverde gönüllü olarak oyuncular alsınlar basta ben gönüllü olurum ely4 serveri aceleye geldiğini ve ilk defa emek server açtıkları için acemi oluklarını düşünüyorum. Yeni Server açılacak ise bir kapalı beta açıp mülakat ile almalılar. Kriterle uygun olanları teste soksunlar. Ancak böyle yapıldığında ortaya güzel bir iş çıkar
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 88
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 177
