HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yahu arkadaşım metin2 tr öyleyle öyleee bizim kuralımız biizim geçmişde olan birşeyi şimdi değiştirmek doğru bişiy değil
eğer değiştirceksenizde
OYLAMAA YAPIN DİYORUM YA SİZE ELY2 DE OYNUYAN ARKADAŞLAR KATILSIN OYLAMA SONUCUNDA
KILIC CIKARMA OLUP OLMAMASI KARAR VERİLSİN BÖYLE YAPARAK BİZİ TAKMADIGINIZI BİZİ ADAMDAN SAYMADIGINIZI DÜŞÜNÜYORUM BEN
öyle kim ne derse desin biz size sormasak kılıc cıkarma nie kalktı diğe siz İnanın Söylemezsiniz bile
GERÇEKTEN BU DURUM COK İĞRENÇ KÖTÜ Bİ DURUM
ben şahsen oylama yapılmasını istiyorum
Ely-2 de oynuyanlar katılsın
+ ENERJININ ŞEFTALİNİN VAR OLMASINININ İNSANLAR ARASINI BOZMAKDAN BAŞKA HİÇBİRŞEYE YARAMIYOR
bunların değerlendirilmesini istiyorum
EMRAH ABİ
oylamaya demokratiğe davet ediyorum birazcık adaletiniz varsa oylama yapar sonuca göre bizler oynuyoruz bu oyunu metin2 türkdeki yada başka hiçbir serverdakı kişiler oynamıyor bizler oynuyor bizler ona göre para yatırıyoruz sizler nasıl kural yapıyorsanız bizler için bizde size kural tek yapıyoruz
İYİ KÖTÜ NE YAPARSANIZ YAPIN İLK SORUN YAPMADAN ÖNCE SÖYLEYİN SONRA YAPIN BIKTIM SİZİN BU KURAL ANLAYIŞINIZDAN BEN BİDA DİZMEM ARKADAŞ FUL SET POT BÜYÜ
eğer değiştirceksenizde
OYLAMAA YAPIN DİYORUM YA SİZE ELY2 DE OYNUYAN ARKADAŞLAR KATILSIN OYLAMA SONUCUNDA
KILIC CIKARMA OLUP OLMAMASI KARAR VERİLSİN BÖYLE YAPARAK BİZİ TAKMADIGINIZI BİZİ ADAMDAN SAYMADIGINIZI DÜŞÜNÜYORUM BEN
öyle kim ne derse desin biz size sormasak kılıc cıkarma nie kalktı diğe siz İnanın Söylemezsiniz bile
GERÇEKTEN BU DURUM COK İĞRENÇ KÖTÜ Bİ DURUM
ben şahsen oylama yapılmasını istiyorum
Ely-2 de oynuyanlar katılsın
+ ENERJININ ŞEFTALİNİN VAR OLMASINININ İNSANLAR ARASINI BOZMAKDAN BAŞKA HİÇBİRŞEYE YARAMIYOR
bunların değerlendirilmesini istiyorum
EMRAH ABİ
oylamaya demokratiğe davet ediyorum birazcık adaletiniz varsa oylama yapar sonuca göre bizler oynuyoruz bu oyunu metin2 türkdeki yada başka hiçbir serverdakı kişiler oynamıyor bizler oynuyor bizler ona göre para yatırıyoruz sizler nasıl kural yapıyorsanız bizler için bizde size kural tek yapıyoruz
İYİ KÖTÜ NE YAPARSANIZ YAPIN İLK SORUN YAPMADAN ÖNCE SÖYLEYİN SONRA YAPIN BIKTIM SİZİN BU KURAL ANLAYIŞINIZDAN BEN BİDA DİZMEM ARKADAŞ FUL SET POT BÜYÜ
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
erdem sen hiç karışma cidden tüm sinirimi senden alırım
bu konuya sadece
Emrah abi cevap vermesi için açtım
İlk önce laflarına dikkat et.İnsan gibi cevap beklersin bizde karışmayız ki kim oluyorsun ki bu konuya başka kimseye yazmasın kalbini kırarım falan vs ile buna sen karar veremezsin.Bir daha böyle bir mesaj yazarsan kimin kimin kalbini kıracağı hiç belli olmaz.Bu hem bana hem de bütün oyunculara saygısızlıktır.Buraya konu açıyorsanız herkesin düşüncesine saygınız olacak.
Bu Üslupla konu açarsın bende gerektiği şekilde kapatırım.İlk önce nasıl davranacağınızı gözden geçirin sonra önerileriniz için konu açın.
Ya arkadaş Şu admin emrah abi okusun yazdıklarımı cevap versin YETER BANA
ulan 1 gün bile sürmez sonra nereye cekersenız cekın
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
