Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Admin BU LAFIM SANA

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan YavuzBingol
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 581
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
erdem sen hiç karışma cidden tüm sinirimi senden alırım

bu konuya sadece

Emrah abi cevap vermesi için açtım
 
Sadece adminin cevaplamasını istiyorsan o.m at şu an için geç kalınmış Bi karar olur eğer geri gelmesi gündeme gelirse ki Ben gelmemesi taraftarıyım herneyse gelelim enerji ve şeftaliye büyü vs atıldığı için vs max 2dk sonra bitiyo zaten Full kriritk gelirse 10 büyüye gider enerjisiz Bi çar. Enerjinin kalması lazım kaanetimce ama adminin bu konu hakkında ne düşündüğünü bende merak ediyorum açıkçası
 
@admin;

başka kimse yazmasın yoksa kalbını kırarım

erdem sen hiç karışma cidden tüm sinirimi senden alırım

bu konuya sadece

Emrah abi cevap vermesi için açtım

İlk önce laflarına dikkat et.İnsan gibi cevap beklersin bizde karışmayız ki kim oluyorsun ki bu konuya başka kimseye yazmasın kalbini kırarım falan vs ile buna sen karar veremezsin.Bir daha böyle bir mesaj yazarsan kimin kimin kalbini kıracağı hiç belli olmaz.Bu hem bana hem de bütün oyunculara saygısızlıktır.Buraya konu açıyorsanız herkesin düşüncesine saygınız olacak.
Bu Üslupla konu açarsın bende gerektiği şekilde kapatırım.İlk önce nasıl davranacağınızı gözden geçirin sonra önerileriniz için konu açın.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst