HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
@erdemaa;
Moderatör tarafında düzenlendi:
erdem sen hiç karışma cidden tüm sinirimi senden alırım
bu konuya sadece
Emrah abi cevap vermesi için açtım
bu konuya sadece
Emrah abi cevap vermesi için açtım
Sadece adminin cevaplamasını istiyorsan o.m at şu an için geç kalınmış Bi karar olur eğer geri gelmesi gündeme gelirse ki Ben gelmemesi taraftarıyım herneyse gelelim enerji ve şeftaliye büyü vs atıldığı için vs max 2dk sonra bitiyo zaten Full kriritk gelirse 10 büyüye gider enerjisiz Bi çar. Enerjinin kalması lazım kaanetimce ama adminin bu konu hakkında ne düşündüğünü bende merak ediyorum açıkçası
erdem sen hiç karışma cidden tüm sinirimi senden alırım
bu konuya sadece
Emrah abi cevap vermesi için açtım
İlk önce laflarına dikkat et.İnsan gibi cevap beklersin bizde karışmayız ki kim oluyorsun ki bu konuya başka kimseye yazmasın kalbini kırarım falan vs ile buna sen karar veremezsin.Bir daha böyle bir mesaj yazarsan kimin kimin kalbini kıracağı hiç belli olmaz.Bu hem bana hem de bütün oyunculara saygısızlıktır.Buraya konu açıyorsanız herkesin düşüncesine saygınız olacak.
Bu Üslupla konu açarsın bende gerektiği şekilde kapatırım.İlk önce nasıl davranacağınızı gözden geçirin sonra önerileriniz için konu açın.
Moderatör tarafında düzenlendi:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
