mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Npc Serok Yeni Map ''Kar Zindanı''

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan serok1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 107
  • Görüntüleme Görüntüleme 13K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

beyler bence bu konu tartışma konusu oldu adam yapmış koymuş alıntı yazar yada yazmaz bu bizi ilgilendırmez ama yazarsa benım gorusumce daha iyi olur ama genede serok1'e kalmış. konu için teşekkurler
 
İşte sizin zeka kapasiteniz bu kadar anca laf lamerliği yapamaya çalışırsınız. Eğer bir iş yapıyoruz adam gibi hakkıyla yap öyle başka yerden alıp paylaşmakla adam olunmuyor önce bir kur dene kendi servrine ait resimler ekle konuya ki sadece bilen değil bilmeyenlerde faydalansın tabi o kadar kapasite yok bence daha bunu bile beceremiyorsunuz yazık :)

Ozaman sen paylaşım yap biz yararlanalım tosuncuk burda artis artis konuşmalı değil kapesitesizmiş sanane benim yaptığım paylaşımdan iyide benm kötüsüde benim bu konu benim adımın altında böyle ileri geri konuşamazsın o kadar sinirlendiysen bana gel skypede görüşelim açık ve net ;)

Zaten Hep Alıntı Oluyor:)) Fatihbab Senin Şu Yaptığın Filesler YABANCI Forumlardan Aldıgın Dosytalarla Yapılmadımı Sen NEden Alıntı Yazmıyorsun
Zaten Nerde Bir Paylaşım Görse Hemen Dalmıyor Süper Map Kardeşim Paylaşım İçin Çok Sağol

Saolasın caney..


beyler bence bu konu tartışma konusu oldu adam yapmış koymuş alıntı yazar yada yazmaz bu bizi ilgilendırmez ama yazarsa benım gorusumce daha iyi olur ama genede serok1'e kalmış. konu için teşekkurler

Kardeşim benim en doğru yorum sende saolasın
 
Ozaman sen paylaşım yap biz yararlanalım tosuncuk burda artis artis konuşmalı değil kapesitesizmiş sanane benim yaptığım paylaşımdan iyide benm kötüsüde benim bu konu benim adımın altında böyle ileri geri konuşamazsın o kadar sinirlendiysen bana gel skypede görüşelim açık ve net ;)

Atarlı gencimiz çoştu yine sen git ötede oyna ufaklık insanlıktan yana bir şeyin yok adam gibi davran diyecem ama adamlık ne gezer konu nerden nerelere çekildi. Ben sana konu açıyorsan adam gibi konu aç ki bilmeyende faydalansın herşeyi kendin biliyormuş gibi yapmayın artık vazgeçin şu huyunuzdan. Mapların çalış çalışmadığına dair ispatın bile yok o kadar özenti olmuşsunuz ki sadece kopyalayıp paylaşıyorsunuz nerde sana ait resim ?? Bırakın ufaklık siz bu işleri biraz ötede yaşayın
 
beyler bence bu konu tartışma konusu oldu adam yapmış koymuş alıntı yazar yada yazmaz bu bizi ilgilendırmez ama yazarsa benım gorusumce daha iyi olur ama genede serok1'e kalmış. konu için teşekkurler

Elbette öyle ama bunu yapıp paylaşan adamın emeğine saygı nerde ?? bu arkadaş kendi ne katıyor konuya türkçe yapmaktan başka 2-3 satır yazıylamı oluyor emek admaın adını belirtse xx kişiden alıntıdır dese incilerimi dökülecek bu kadar mı acizler anlamıyorum ...
 
Zaten Hep Alıntı Oluyor:)) Fatihbab Senin Şu Yaptığın Filesler YABANCI Forumlardan Aldıgın Dosytalarla Yapılmadımı Sen NEden Alıntı Yazmıyorsun
Zaten Nerde Bir Paylaşım Görse Hemen Dalmıyor Süper Map Kardeşim Paylaşım İçin Çok Sağol

Lafla olmuyor fileslerimin yabanci linkini at ondan sonra görelim.İcraarat göster. 3 Ay uğraşip yapilan filese leke sürme utanin insan olun birazcik.
Daha da sizin gibi kişilerle muhattap olmiyacağim cevap yazmiyorum..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst