kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Beta Silahları.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RRC
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 534
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ben beş element taktıgımda monitoru camdan asagı atacak kadar sınırlenıyorum kım nerde gormuste boyle bı bıcagı oyunda en ıyı bıcak dıye koymus ya :D bunlar dıger sorunların yanında cok cok hafıf kalıyor zaten bu benım öz elestırım sorun olarak bıle algılanmayabılır ama bı anket yapabılırız su bes element ıcın bıcagın seklı yuzunden okcu olucam galiba :D
 
okçu hiç olma bence .sanki yay emanetmiş gibi geliyor bana.ne o öyle ya .95liğin adı gelmedi aklıma ama o bin kat daha güzel.beş elemente gelirsek o bıçak mı hala çözemedim gerçekten.hayatımda ilk defa bu tür bıçak gördüm
 
Herşey Çok Güzel helede zırhlar çok güzel ama silahların görüntüsü çok kötü hiç bir karaktere yakışmıyor hiç bi havası yok takası gelmiyor insanın benc e bu değerlendirilmeli ve bi çözüm bulunmalı belki katılırsınız bana belki katılmaszınız ama görünüş 0 silahlarda dediğim gibi hiç bir karaktere yakışmıyor hiç bir havası yok :) ama zırhlar perfeckt :)
baska konumu bulamadında silah lara sardın sende işinmi yok yav oyna oyununu :)))
 
o değilde şimdi bu beta lar geldi tamam bişi demiyorum. ama bu şekilde oyuncu kaybı çok oldu önceden ne kdr iyiydi nesneden ay alınıodu şimdi barondan çevirceksin saçma olmuş. :/
 
aynen silahlar çok biçimsiz :( bir sürü 120 lvl silahları var güzellerden koysaydınız beta silahları yerine görünüşleri berbat gerçekten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst