HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ben beş element taktıgımda monitoru camdan asagı atacak kadar sınırlenıyorum kım nerde gormuste boyle bı bıcagı oyunda en ıyı bıcak dıye koymus ya
bunlar dıger sorunların yanında cok cok hafıf kalıyor zaten bu benım öz elestırım sorun olarak bıle algılanmayabılır ama bı anket yapabılırız su bes element ıcın bıcagın seklı yuzunden okcu olucam galiba 
bunlar dıger sorunların yanında cok cok hafıf kalıyor zaten bu benım öz elestırım sorun olarak bıle algılanmayabılır ama bı anket yapabılırız su bes element ıcın bıcagın seklı yuzunden okcu olucam galiba 
okçu hiç olma bence .sanki yay emanetmiş gibi geliyor bana.ne o öyle ya .95liğin adı gelmedi aklıma ama o bin kat daha güzel.beş elemente gelirsek o bıçak mı hala çözemedim gerçekten.hayatımda ilk defa bu tür bıçak gördüm
baska konumu bulamadında silah lara sardın sende işinmi yok yav oyna oyununuHerşey Çok Güzel helede zırhlar çok güzel ama silahların görüntüsü çok kötü hiç bir karaktere yakışmıyor hiç bi havası yok takası gelmiyor insanın benc e bu değerlendirilmeli ve bi çözüm bulunmalı belki katılırsınız bana belki katılmaszınız ama görünüş 0 silahlarda dediğim gibi hiç bir karaktere yakışmıyor hiç bir havası yokama zırhlar perfeckt
![]()
))o değilde şimdi bu beta lar geldi tamam bişi demiyorum. ama bu şekilde oyuncu kaybı çok oldu önceden ne kdr iyiydi nesneden ay alınıodu şimdi barondan çevirceksin saçma olmuş. :/
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 27
Altın Konu
Marshall Major V Kulaklık İncelemesi
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 13
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 21

bir sürü 120 lvl silahları var güzellerden koysaydınız beta silahları yerine görünüşleri berbat gerçekten