HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yanlış düşünüyorsun ben eski Destan oyuncusuyum. Bizde bire bir dizdik askere gittim , geldim sv birleşmiş herkes kılıç bıçak çiftel derdin de. Yani sen sanma ki destanda kılıç bıçak çiftel vardı . Ayriyetten efsun botu derken ne demek istiyorsun ? Beğenmiyorsan gidebilirsin. Ben hiç para yatırmadım fakat charım yatıranlardan daha güçlü veya aynı seviyede diyebilirim.
LeSainTes
LeSainTes
parayı veren, düdüğü çalar. Sizin istediğiniz ''armut piş, ağzıma düş.'' burada boş geyik yapacağınıza, gidin oyunda para kasıp item yapın. 1-0 yenilgiyle başlamazsınız böylece değilmi?
biz oyunda item yapamıyoruz gibi laflar mı ettik de böyle bi kanıya vardın sen.sadece karakterler arası dengenin bozulduğu yönündeki fikrimizi beyan ettik . Sırf kavga başlatmak için söylenmiş laftır seninkisi
Arkadaşlar görüşler önemli fakat herkez haddini bilecek !
Bu server adına herkez görüş bildirebilir. Düşünce ye katılmıyorsanız kesin dille " tavizsiz yanlış konu katılmıyorum " diyerek yanıt verebilirsiniz. Burda saten yeni başlıyan adam olmaz forumdan bahsediyorum. Herkezin deneyimi konuşur burada. Shorty i hiç mi dinlemiyorsunuz adam kesin bişey yok diyor konularında siz hala hayal kurmayı bırakmadınız hani ne var ortada ne gelip gitti ely 3 e durun bir güncelleme yapılsın sonra tartışın adam yapıcam şunu diye kesin birseyde demiyor. Bırakın artık şu muhabbeti.
Konu sapmış iyice cevaplarda konu karekter dengesizligi iken yine betalara çatallara gelmiş komedi yaa .d
Bu server adına herkez görüş bildirebilir. Düşünce ye katılmıyorsanız kesin dille " tavizsiz yanlış konu katılmıyorum " diyerek yanıt verebilirsiniz. Burda saten yeni başlıyan adam olmaz forumdan bahsediyorum. Herkezin deneyimi konuşur burada. Shorty i hiç mi dinlemiyorsunuz adam kesin bişey yok diyor konularında siz hala hayal kurmayı bırakmadınız hani ne var ortada ne gelip gitti ely 3 e durun bir güncelleme yapılsın sonra tartışın adam yapıcam şunu diye kesin birseyde demiyor. Bırakın artık şu muhabbeti.
Konu sapmış iyice cevaplarda konu karekter dengesizligi iken yine betalara çatallara gelmiş komedi yaa .d
Son düzenleme:
DisCo2 kardeşim sorularına kendi ağzımdan bir kaç cevap vermek isterim. 1. cevap : Hiç kimse kar etmeyeceği oyunu kurmaz. Bu sebepten kişiyi para yatırmaya tesvik etmek istenmekte ve bu yüzden b kraliyetler bu kadar iyi hale gelmekte. 2.1-1 bebesi diyenlerin videosunu al direk banlat 3 gün ban yiyince akılları basına gelir. artık bebe gerizekalı aptal veya ezik gibi kelimeler bile ban sebebi sayılmakta. Eskiden de bu böyle olsada ilgi yoktu suanda ilgi gayet üst seviyede bu yüzden Elym2 takımına tebrıklerımı sunuyorum.
Sen oyuna para yatırınca adam mı oluyorsun? Hadi diyelim yatırdın, burada miktarını belirtiyorsun birde, ne görgüsüz adamsın? Ve bana o ilk başta söylediğin cümleden dolayı şikayet edildin.yeshe adammı oldun kerhane garısı gıbı ötüp durma brda . laf sokma cabaların . para kasmaya ıhtıyacım yok . basımıza adam kesıldınız 2 gunde benım kadar oyuna para yatıran yoktur.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 67
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 56
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 590
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 64
