HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Taş basma oranları acayip şekilde düşük.Nerden baksak 30-40 taş yaktım.Fazla bir rakam değil,ama aralarında hiçbiri +4 e geçmedi.Benden daha fazla yakanlarda var,taş basma oranları yükselecekmi?
kardeşim şans işi bu taş olayı yeri geliyo 10 taştan hiç biri geçmiyo yeri geliyo tek taşla gidiyorum +4 +5 tek seferde geçiyo
aga şuan bana göre daha iyi geliyo çünkü oran artarsa piyasa diye bişey kalmıycak bk larda oldugu gibi
aga şuan bana göre daha iyi geliyo çünkü oran artarsa piyasa diye bişey kalmıycak bk larda oldugu gibi
Piyasa konusunda sana katılıyorum,ancak adam +5 taşa 300m veriyor,basarken silaha geçmiyor.Geçmemesine sözüm yok,taş oranları bence bu kadar zor olmamalı.En azından %40 %35 civarların olmalı.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 24
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 43
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 31
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 21
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 53

