HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben birleşmesinden yanayım fakat oyuncuların düşünceleri daha da önemli.
bunu istemeyen ely1 dekiler onlarında tek sebebi menfaat es itemleri yüzünden ben böyle düşünüyorum apaçık ortada neden istemedikleri ancak ely2 nin durumu çok vahim durum ortada yöneticilerin birşeyler yapması şart
Ben birleşmesinden yanayım fakat oyuncuların düşünceleri daha da önemli.
Haklısın Gittikçe User sayısı azalıyor dahada kaybetmeden Birleşmedinde fayda var Zaten sizde yöneticeler olarak Fark etmişsiniz user sayısının azaldığını.
Bencede birleşmeli fakat efsun oranları her 2 taraf için de en uygun şekilde ayarlanmalı bilindiği üzere ely 1 savunma efsunları 15 ve marketlerinde savunma efsunu bulunmuyor ataklarıda 25 çoğu itemleri ataklı ely 2 ye geldikleri sırada bizim her itemimiz de savunma efsunu bulunuyor ely 1 çok büyük zorluklar yaşıyacaktır yöneticilerimiz bunu en iyi şekilde telafi edebilirler ise birleşsin
Birleşince onların efsunlarıda 30a çıkar yada bizimkiler 15 e düşer ve Marketede savunma efsunları eklenebilir. Bunda birşey yok.Bencede birleşmeli fakat efsun oranları her 2 taraf için de en uygun şekilde ayarlanmalı bilindiği üzere ely 1 savunma efsunları 15 ve marketlerinde savunma efsunu bulunmuyor ataklarıda 25 çoğu itemleri ataklı ely 2 ye geldikleri sırada bizim her itemimiz de savunma efsunu bulunuyor ely 1 çok büyük zorluklar yaşıyacaktır yöneticilerimiz bunu en iyi şekilde telafi edebilirler ise birleşsin
