mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Büyükweb Nasil Bilirsiniz ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan M2Crew
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 54
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
-neden yaptığınız çoğu metin 2 sitesinin ortasında kocaman BUYUKWEB yazıyo bu kadar reklama gerek yok
hem referans referans diyonuzda sizin yaptığınız çoğu metin 2 tutmuyo ki gerçi tutmaması sizin işinize gelir makina kasmaz.

Kocaman buyukweb yazısını isteyen kaldırabilir bir kısıtlamamız yok.

Biz oturup photoshop yapamayız kimseye ve siz 3 kuruşa 5 değil 10 köfte arıyorsanız bu olmaz.

Alabileceğiniz en kaliteli sorunsuz hizmeti alırsınız tutturup/tutturmama meselesi ise tamamen tanıtımla ilgili 600 kişinin oynadığı oyunda var 0 oyuncunun bulunduğu.

Zaten ortalama günde 30-40 adet metin2 oyunu açılıyor diye tahmin ediyorum bunlardan doğal olarak çok azı tutacaktır.

Size bir takımda beyin lazım :)
 
Kocaman buyukweb yazısını isteyen kaldırabilir bir kısıtlamamız yok.

Biz oturup photoshop yapamayız kimseye ve siz 3 kuruşa 5 değil 10 köfte arıyorsanız bu olmaz.

Alabileceğiniz en kaliteli sorunsuz hizmeti alırsınız tutturup/tutturmama meselesi ise tamamen tanıtımla ilgili 600 kişinin oynadığı oyunda var 0 oyuncunun bulunduğu.

Zaten ortalama günde 30-40 adet metin2 oyunu açılıyor diye tahmin ediyorum bunlardan doğal olarak çok azı tutacaktır.

Size bir takımda beyin lazım :)

sana şimdi bişeyler derdim ama forumda üyelik yanıcak diye yazmıyorum....
 
sana şimdi bişeyler derdim ama forumda üyelik yanıcak diye yazmıyorum....

Eğer sen bu işe gireceksen temel bir bilgi sahibi olman gerek, yazıları okuyup anladığım kadarıyla, pek bir bilgin yok,
daha siteyi editlemeyi bilmiyorsun sanırım :D

Eğer bir oyun yöneteceksin çok çok bilgiye sahip olman gerekecek herşeyi bilişimden beklemeyeceksin, beklersen senin işin zor..

** Ayrıca bu konuda buyukweb sonuna kadar destekliyorum çok haklı :)

Şuanda ben buyukweb ile çalışmaktayım, ve ayrıca çok memnunum 4 Aydır çalışıyorum. :)

Referans istiyorsan, imzamın altında yazıyor.
 
Son düzenleme:
Ben müşterisi değilim ama ben dogru düzgün şikayetlerini bile görmedim ayrıca canlı destekten bir kaç kez rahatsız ettim ilgili idiler eminim kurdukları oyununda arkasında duracak kişilerdir cünkü uzun zamandır bu forumdalar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst