Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

#direnmmomt2 :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan abcdetevfik12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

est ben herkese söylüyom :D

adminler yöneticiler sizleri aşşağlamak değildi amacım :D kul yapımı olan herşeyde hata olur ancak bunu kabullenmek ayrı bir erdemdir :D
 
bende senin kadar oynamışlığım var 4 sene oldu ilk başladığımda lise 3 teydim :D aynen senin dediğin gibi her seferinde sorun olduğunda böyle oluyo yöneticiler de kayboluyo ama işte bunun için ne diye bin tane konu açıyolar onu anlamış değilim :D tabi bide yöneticiler 3 konu açsalar açıklamalı bunlar da olmaz :D
 
Adamlar öyle şartlarla satıyorlar ki mahkemede tek söz ettirmezler. Zaten çöpe gitmekten kastım oyunlardaki problem değildi. Hangi server olursan ol 1-2 aya kalmaz venüste olanlar hepsine olacak. Eskiden hatırlıyorum venüs ü metin2 türk gibi doluydu. 2 tane edit alan artistlenemezdi çünkü her şey birbirine denkti. Editsiz adamlarım editlilere kan ağlattığını hatırlıyorum. Adam gibi oynamayı bilen herkes başarı sağlardı. Ama şimdi her şey paraya döndü. Marsa dama gibi toplu iç item 20t. Paşa gönlün bilir almassan adam başkasını buluyor yine satıyor. Exp koruma yüzüğü olmadan 20t yi sıkılmadan kas helal olsun. Şimdi venüse giren bilir. 10 tane user yok zaten toplasan hepsini. Şehirden kafanı çıkardığın anda 70kyı yedin. Para yatırmadan imkansız kasılman. Şimdi onu editsiz serverlere yavaş yavaş yapmaya çalışıyorlar.

Ne diyim sende haklısın...
 
Arkadaşlar gezi parkına çevirdiniz resmen :) Biraz sabretmezsek hiç bi faydası olmıycak. Böyle sorunlar her zaman olabilir. Kimisi hata veriyo diyo, kimisi 3 sv gözüküyo diyo. Herkesin sorunu genel olarak aynı. Sürekli ayrı ayrı konu açmaya gerek yok. Sadece forumu takip edersek yeterli olacaktır. Yöneticiler muhakkak çalışıyolardır ve çalışma bittiğinde haber vereceklerdir. Bence ne yazcaksak bu konu üzerinden veya http://www.turkmmo.com/mmomt2-bug-v...serverler-gormeniz-hakkinda-bilgi-buraya.html bu konu üzerinden devam etmeliyiz. Hepimiz anlayışlı olalım. İyi forumlar
Hiç Uzatmaya gerek Yok Bu Sözleriniz Tokat Gibi Olsun Onlara..

(helal Vallahi..)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst