mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

#direnmmomt2 :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan abcdetevfik12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Kardeşim iyi güzel söylüyorsun ama bide bu olayların bir arkasına bak. 25 mmolira yükledim diyorsun. Benim diyeceğim tek şey geçmiş olsun. Paran tamamen çöpe gitti. Benim yatırdığım para da çöpe gitti. Adamlar ''yenilik'' diye bize 105 level silah ve zırhlarını yüksek paralara kazıklamaya çalışıyorlar. Bide bunları emeğimizle almayalım diye kendilerini güvence altına aldılar. Sen neden exp koruma yüzüğü kaldırıldı zannediyorsun. Neden ox yarışmaları ve korsan eventleri azaltıldı ? ben oxdan ve korsandan günde 3-4t para kasıyordum. Exp koruma sayesinde 2t kendimi zorlamadan kasıyordum. 3-4 güne millet kahramanlık açıyordu. Sonrada marketten kimse alışveriş yapmıyordu. Exp koruma yüzüğü gitti. Korsanlar ve ox gitti. Şimdi sürgünden kasacağımız 500m paraya muhtaç duruma düşdük. Sonra vay efendim olay çok abartılıyor. Buna yatıracağın para yerine git metin2 türkten çar al. bu oyuna 500-600 tl yatırmadıkça adam yerine konulmayacaksın. Türk ü bıraktıktan sonra bi eğlencemiz vardı onuda başımıza yıktığınız için teşekkür ederiz :ka24:
 
Kardeşim iyi güzel söylüyorsun ama bide bu olayların bir arkasına bak. 25 mmolira yükledim diyorsun. Benim diyeceğim tek şey geçmiş olsun. Paran tamamen çöpe gitti. Benim yatırdığım para da çöpe gitti. Adamlar ''yenilik'' diye bize 105 level silah ve zırhlarını yüksek paralara kazıklamaya çalışıyorlar. Bide bunları emeğimizle almayalım diye kendilerini güvence altına aldılar. Sen neden exp koruma yüzüğü kaldırıldı zannediyorsun. Neden ox yarışmaları ve korsan eventleri azaltıldı ? ben oxdan ve korsandan günde 3-4t para kasıyordum. Exp koruma sayesinde 2t kendimi zorlamadan kasıyordum. 3-4 güne millet kahramanlık açıyordu. Sonrada marketten kimse alışveriş yapmıyordu. Exp koruma yüzüğü gitti. Korsanlar ve ox gitti. Şimdi sürgünden kasacağımız 500m paraya muhtaç duruma düşdük. Sonra vay efendim olay çok abartılıyor. Buna yatıracağın para yerine git metin2 türkten çar al. bu oyuna 500-600 tl yatırmadıkça adam yerine konulmayacaksın. Türk ü bıraktıktan sonra bi eğlencemiz vardı onuda başımıza yıktığınız için teşekkür ederiz :ka24:

Param boşa gitmedi. Boşa giderse mahkemeye gider delilli ispatlı şikayet eder karşılığımı kat kat alırım. Sitede mmo lira gözüküyo. Sadece oyuna girmeyi bekliyorum. Oyunu bozmaları hakkında bişey diyemiycem. Oyunun gün geçtikçe kötüye gittiği doğru ama yapcak bişey yok. Zaten sürekli user sayısı azalıyo.
 
ben yaklaşık 3-4 senedir venüste oynuyorum her sorun çıktığında userlar AGRESİF yöneticiler UMURSAMAZ davranıyorlar :D

diyiceğim oki burdan ne dersek diyelim ben severin 3 gün kapalı kalıp tek 1 açıklama yapılmamasını biliyorum ha açıklama (TEKNİK SORUNLAR DÜZELTİLİYOR) şeklinde olunca bilgi verildiği sanılıyor :D

şuraya yazsanız TORRENT YAMASI yükleme sorununundan kaynaklı bir çalışma var şukdar sürede düzeltmeyi planlıyoruz diye kimse ne konu açıcak nede sinir olucak m2-tr de serverlar birleştirilmiş onun torrent yüklemesi yanlışlıkla mmomt2 ninkine karışmış bnu anlamıcak kadar SAF userlar ve yaptığı hatayı kabullenmeyen yöneticiler :D
 
ben yaklaşık 3-4 senedir venüste oynuyorum her sorun çıktığında userlar AGRESİF yöneticiler UMURSAMAZ davranıyorlar :D

diyiceğim oki burdan ne dersek diyelim ben severin 3 gün kapalı kalıp tek 1 açıklama yapılmamasını biliyorum ha açıklama (TEKNİK SORUNLAR DÜZELTİLİYOR) şeklinde olunca bilgi verildiği sanılıyor :D

şuraya yazsanız TORRENT YAMASI yükleme sorununundan kaynaklı bir çalışma var şukdar sürede düzeltmeyi planlıyoruz diye kimse ne konu açıcak nede sinir olucak m2-tr de serverlar birleştirilmiş onun torrent yüklemesi yanlışlıkla mmomt2 ninkine karışmış bnu anlamıcak kadar SAF userlar ve yaptığı hatayı kabullenmeyen yöneticiler :D

:D burda laf bana mı semih :D
 
Param boşa gitmedi. Boşa giderse mahkemeye gider delilli ispatlı şikayet eder karşılığımı kat kat alırım. Sitede mmo lira gözüküyo. Sadece oyuna girmeyi bekliyorum. Oyunu bozmaları hakkında bişey diyemiycem. Oyunun gün geçtikçe kötüye gittiği doğru ama yapcak bişey yok. Zaten sürekli user sayısı azalıyo.
Adamlar öyle şartlarla satıyorlar ki mahkemede tek söz ettirmezler. Zaten çöpe gitmekten kastım oyunlardaki problem değildi. Hangi server olursan ol 1-2 aya kalmaz venüste olanlar hepsine olacak. Eskiden hatırlıyorum venüs ü metin2 türk gibi doluydu. 2 tane edit alan artistlenemezdi çünkü her şey birbirine denkti. Editsiz adamlarım editlilere kan ağlattığını hatırlıyorum. Adam gibi oynamayı bilen herkes başarı sağlardı. Ama şimdi her şey paraya döndü. Marsa dama gibi toplu iç item 20t. Paşa gönlün bilir almassan adam başkasını buluyor yine satıyor. Exp koruma yüzüğü olmadan 20t yi sıkılmadan kas helal olsun. Şimdi venüse giren bilir. 10 tane user yok zaten toplasan hepsini. Şehirden kafanı çıkardığın anda 70kyı yedin. Para yatırmadan imkansız kasılman. Şimdi onu editsiz serverlere yavaş yavaş yapmaya çalışıyorlar.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst