HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
est ben herkese söylüyom
adminler yöneticiler sizleri aşşağlamak değildi amacım
kul yapımı olan herşeyde hata olur ancak bunu kabullenmek ayrı bir erdemdir 
adminler yöneticiler sizleri aşşağlamak değildi amacım
kul yapımı olan herşeyde hata olur ancak bunu kabullenmek ayrı bir erdemdir 
bende senin kadar oynamışlığım var 4 sene oldu ilk başladığımda lise 3 teydim
aynen senin dediğin gibi her seferinde sorun olduğunda böyle oluyo yöneticiler de kayboluyo ama işte bunun için ne diye bin tane konu açıyolar onu anlamış değilim
tabi bide yöneticiler 3 konu açsalar açıklamalı bunlar da olmaz 
aynen senin dediğin gibi her seferinde sorun olduğunda böyle oluyo yöneticiler de kayboluyo ama işte bunun için ne diye bin tane konu açıyolar onu anlamış değilim
tabi bide yöneticiler 3 konu açsalar açıklamalı bunlar da olmaz 
Adamlar öyle şartlarla satıyorlar ki mahkemede tek söz ettirmezler. Zaten çöpe gitmekten kastım oyunlardaki problem değildi. Hangi server olursan ol 1-2 aya kalmaz venüste olanlar hepsine olacak. Eskiden hatırlıyorum venüs ü metin2 türk gibi doluydu. 2 tane edit alan artistlenemezdi çünkü her şey birbirine denkti. Editsiz adamlarım editlilere kan ağlattığını hatırlıyorum. Adam gibi oynamayı bilen herkes başarı sağlardı. Ama şimdi her şey paraya döndü. Marsa dama gibi toplu iç item 20t. Paşa gönlün bilir almassan adam başkasını buluyor yine satıyor. Exp koruma yüzüğü olmadan 20t yi sıkılmadan kas helal olsun. Şimdi venüse giren bilir. 10 tane user yok zaten toplasan hepsini. Şehirden kafanı çıkardığın anda 70kyı yedin. Para yatırmadan imkansız kasılman. Şimdi onu editsiz serverlere yavaş yavaş yapmaya çalışıyorlar.
Ne diyim sende haklısın...
Hiç Uzatmaya gerek Yok Bu Sözleriniz Tokat Gibi Olsun Onlara..Arkadaşlar gezi parkına çevirdiniz resmenBiraz sabretmezsek hiç bi faydası olmıycak. Böyle sorunlar her zaman olabilir. Kimisi hata veriyo diyo, kimisi 3 sv gözüküyo diyo. Herkesin sorunu genel olarak aynı. Sürekli ayrı ayrı konu açmaya gerek yok. Sadece forumu takip edersek yeterli olacaktır. Yöneticiler muhakkak çalışıyolardır ve çalışma bittiğinde haber vereceklerdir. Bence ne yazcaksak bu konu üzerinden veya http://www.turkmmo.com/mmomt2-bug-v...serverler-gormeniz-hakkinda-bilgi-buraya.html bu konu üzerinden devam etmeliyiz. Hepimiz anlayışlı olalım. İyi forumlar
(helal Vallahi..)
Hiç Uzatmaya gerek Yok Bu Sözleriniz Tokat Gibi Olsun Onlara..
(helal Vallahi..)
Eyvallah
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 162
- Cevaplar
- 28
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 8K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 371

Biraz sabretmezsek hiç bi faydası olmıycak. Böyle sorunlar her zaman olabilir. Kimisi hata veriyo diyo, kimisi 3 sv gözüküyo diyo. Herkesin sorunu genel olarak aynı. Sürekli ayrı ayrı konu açmaya gerek yok. Sadece forumu takip edersek yeterli olacaktır. Yöneticiler muhakkak çalışıyolardır ve çalışma bittiğinde haber vereceklerdir. Bence ne yazcaksak bu konu üzerinden veya