Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Lisede Bitti....

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DN Angel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 25
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Lise güzeldir güzel:) Öğrenciler için ızdırap olan lise ; biz mezunlar için anıların gözünde canlandıgı ,en güzel anıların ve dostukların orda oldugu bir yer olarak akıllarda kalıyor...
 
Hayırlı olsun. Ben de lise 4'e geçtim. Son senem keyfini çıkaramayacağım ama şimdiden özleyeceğimi tahmin edebiliyorum.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst