HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hayırlı olsun kardeşim, ben daha lise 1 bitirdim.bitsin kurtulayım diyorum
![]()
oo daha yolun basındasın... sana bir tavsiye zamanını iyi değerlendir ders konusu ayrı bir taraf ama lise yılları bir daha gelmez..
Hayırlı olsun.![]()
Hayırlı Olsun S.Mod'um.Yeni Öğrenim Hayatınızda Başarılar Dilerim.
Hayırlı olsun![]()
Hayırlı olsun![]()
Hayırlı olsun hayat okulunda başarılar.
Hayırlı olsun kardeşim.
Hayırlı olsun![]()
Hayırlı olsun![]()
saolun...
Darısı size Güle Güle 44 te bırakan hoca
wallh o 44 bırakanı bile özlücem

İyi dostluklar edindiğin sürece üniversitede inan lise hayatını unutacaksın bu seferde üniversite bitmesin isticeksin
Üniversitede bitince insan daha tuhaf oluyor zamanın varken üniversitede hayatın tadını doyasıya çıkar kardeşim 
Üniversitede bitince insan daha tuhaf oluyor zamanın varken üniversitede hayatın tadını doyasıya çıkar kardeşim 
yemişim lise hayatını lise hayatı zengin olana güzel mk 5 lira okul harçlığı çıkaralım diye sabahtan akşama kadar ebemiz yamuluyo anasını satim.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 55
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 465
- Cevaplar
- 31
- Görüntüleme
- 6K

bitsin kurtulayım diyorum