berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Lisede Bitti....

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DN Angel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 25
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Hayırlı olsun kardeşim, ben daha lise 1 bitirdim. :p bitsin kurtulayım diyorum :D

oo daha yolun basındasın... sana bir tavsiye zamanını iyi değerlendir ders konusu ayrı bir taraf ama lise yılları bir daha gelmez..

Hayırlı olsun. :)

Hayırlı Olsun S.Mod'um. :) Yeni Öğrenim Hayatınızda Başarılar Dilerim.

Hayırlı olsun :)

Hayırlı olsun :)

Hayırlı olsun hayat okulunda başarılar.

Hayırlı olsun kardeşim.

Hayırlı olsun :)

Hayırlı olsun :)

saolun... :) Darısı size

Güle Güle 44 te bırakan hoca

wallh o 44 bırakanı bile özlücem :D
 
İyi dostluklar edindiğin sürece üniversitede inan lise hayatını unutacaksın bu seferde üniversite bitmesin isticeksin :) Üniversitede bitince insan daha tuhaf oluyor zamanın varken üniversitede hayatın tadını doyasıya çıkar kardeşim :)
 
yemişim lise hayatını lise hayatı zengin olana güzel mk 5 lira okul harçlığı çıkaralım diye sabahtan akşama kadar ebemiz yamuluyo anasını satim.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst