OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Wolfteam mi Crossfire mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan manibuba
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
wolf oynayanlar boşuna konuşmasın cross daha iyi wolf ve cross oyunucusuyum bütün fpsleri denedim wolf ta seviyorum cross ta hemde hile işi bitti rokie serverda var sadece (yeni başlayanlar için server) diğer serverlara giremiyolar cünkü direk kick yiyolar ban yiyolar artık crossta hile falan bitti o dönem wolfa gelirsek 2 oyunda güzel ama wolf bana biraz saçma geldi öğretici falan cıktı (para ödeyemeyenler için iyi) adamlar ezonun başı ya gelmiş parasız oynuyo sadece kırmızı takıma geliyor bide onlar cross ta eşit karakterlerin gücü yok zırh falan da yok BENCE CROSSFİRE SONSUZA DEK... cs yi unutmayalım xD
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst