HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Uygun bölüme taşındı.
wolf oynayanlar boşuna konuşmasın cross daha iyi wolf ve cross oyunucusuyum bütün fpsleri denedim wolf ta seviyorum cross ta hemde hile işi bitti rokie serverda var sadece (yeni başlayanlar için server) diğer serverlara giremiyolar cünkü direk kick yiyolar ban yiyolar artık crossta hile falan bitti o dönem wolfa gelirsek 2 oyunda güzel ama wolf bana biraz saçma geldi öğretici falan cıktı (para ödeyemeyenler için iyi) adamlar ezonun başı ya gelmiş parasız oynuyo sadece kırmızı takıma geliyor bide onlar cross ta eşit karakterlerin gücü yok zırh falan da yok BENCE CROSSFİRE SONSUZA DEK... cs yi unutmayalım xD
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 58
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 26
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 79
