HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar adamlar egypde smoke atıyorlar nasıl oluyor bu? Yoruma yazarsanız sevinirim..
Bu aralar oyunda sorunlar ortaya çıkıyor zaten,ya küçük bir hataya gelmiştir veyada benim bilmediğim bir şey var.
Son düzenleme:
Egypt da smoke atmak çok tehlikelidir.Mısırlılar hiç sevmez ramy diye bi adam vardı egyptda smoke attım diye her gittiğim odadan kovmuştu sen kimsin benim alanıma smoke atıyorsun dedi çok tehlikeli adammış sonradan öğrendim mısırda bi aşiret gibi bişeymiş her serverda adamları vardı beni gördükleri yerden atıyorlardı bi nevi eşkiya gibi bişeylermiş
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 110
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 54
