HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar sizcede openstealth yavaş toplamıyormu paladyumu ? yada bende mi öyle siz nasıl toplatıyorsunuz bi beyin frıtınası yapalım
Evet her geçen gün toplama sayısı azalıyor çünkü kullanana çoğalıyor. Minnacık harita en az +200 kişi oluyor ve hher geçen gün artıyor bu sayı bu yüzden önümüzdeki 1-2 ay içinde Open-Kopen cılara büyük bi ban gelir gibime geliyor.
Evet her geçen gün toplama sayısı azalıyor çünkü kullanana çoğalıyor. Minnacık harita en az +200 kişi oluyor ve hher geçen gün artıyor bu sayı bu yüzden önümüzdeki 1-2 ay içinde Open-Kopen cılara büyük bi ban gelir gibime geliyor.
Katılıyorum..!
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 471
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 35
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 47
