OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Kendi Serverimde Bağlanma Hatası

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan taha3
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 509

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Emre- 28 in anlatıığı şekilde Serveri Kurdum ve 7 tane timeout geldi alt alta server kuruldu. Ama bundan sonra mc.exe ve mc.txt i pachsiz mt 2 içine attım mc.txt den IP yi sonu .100 lü şekilde kendi IP ım yaptım.
Ama oyuna girip bağlan dedikten sonra sunucuya bağlanılamıyor. Diyor.

Sitede yazan Güvenili duvarını kapa ve Yeni donanım ekle işlemlerini yaptım ama sonuç yok yine aynı hata neden kaynaklanıyor bu..
Bi yardım edin lütfen..

İlginiz İçin Teşekkürler !

sorun bnm yüklediğim mc.exe den kaynaklanıyor olabilir mi ? Eğer öyleyse sağlam bir mc.exe atarsanız sevinirim.
Çözüm bulan ödüllendirilecektir. !
 
bendede bu sourn var ekle benim msnyi pc_ilyas @ hotmail. com boslukalrı sil

İşeltim sistemim Vista Sw kurdum Hamachili Fakat Portmap Açık Yeşil Yanıyor Fakat Ben oyuna Girebiliyorum Başkaları Oyuna Giremiyor..
Ben Girebiliyorum Portmap a Bakıyorum Ben Oyundayken Portmapta sayılar olması lazım bildiğim kadarıyla bu kadar oyuncu bu mapta diğe nasıl çözebilirim Nolur Yardımcı olun...
Pc Özellikleri
2 Gb Ekran Kartı Var.
4 Gb Ram var.
Çift Çekirdek Turbo İşlemci.
Yardımlarınız için Şimdiden Çok Teşekkür Ederim
 
bendede bu sourn var ekle benim msnyi pc_ilyas @ hotmail. com boslukalrı sil

İşeltim sistemim Vista Sw kurdum Hamachili Fakat Portmap Açık Yeşil Yanıyor Fakat Ben oyuna Girebiliyorum Başkaları Oyuna Giremiyor..
Ben Girebiliyorum Portmap a Bakıyorum Ben Oyundayken Portmapta sayılar olması lazım bildiğim kadarıyla bu kadar oyuncu bu mapta diğe nasıl çözebilirim Nolur Yardımcı olun...
Pc Özellikleri
2 Gb Ekran Kartı Var.
4 Gb Ram var.
Çift Çekirdek Turbo İşlemci.
Yardımlarınız için Şimdiden Çok Teşekkür Ederim
sen mc ye .100 lu ip yazdıysan portmapı kapasan bile girersin çünkü port map sadece senin pcne gelen istekleri sanal pcye aktarıyo
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst