OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Kendi Serverime Girme !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan taha3
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 655

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar sorunsuz şekilde Emre-28 in anlattığı gibi serveri kurdum . Kurduktan sonra Emre-28 in verdiği dosyadan mc.exe ve mc nin not defteri olanını pachsiz metin2 ye attım sonra not defterindeki IP ı kendi IP ım yaptım . Sonra girdim Serverime ama ID ve Şifreye ne yazacağım ? Yani adminim ben ama bnm ID ımle Şifrem nerede yazıyor. Benim de mi üyelik almam lazım !

Yardımlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler !
Yardımcı olan serverimde [GM] olabilir !
 
kendine üyelik al sonra o üyelik'le bir karakter aç o karakteri navicattan GM yap...

birde oyuna girerken mc adresini kendi ip'inin 100 lüsün yazcan

örnek:

1.2.3.100
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst