HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar sorunsuz şekilde Emre-28 in anlattığı gibi serveri kurdum . Kurduktan sonra Emre-28 in verdiği dosyadan mc.exe ve mc nin not defteri olanını pachsiz metin2 ye attım sonra not defterindeki IP ı kendi IP ım yaptım . Sonra girdim Serverime ama ID ve Şifreye ne yazacağım ? Yani adminim ben ama bnm ID ımle Şifrem nerede yazıyor. Benim de mi üyelik almam lazım !
Yardımlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler !
Yardımcı olan serverimde [GM] olabilir !
Yardımlarınız İçin Şimdiden Teşekkürler !
Yardımcı olan serverimde [GM] olabilir !
