HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar br2 deki gemim de argeler falan tamam 16 da lf4 var artık full zeta ile havoc fullemleye çalışıyorum ama aklıma takilan birşey var sizce ordan gelen uriyle var olan lf4leri falan mı geliştiriyim yoksa daha çok kutu alıp lf4 çıkarmaya mı bakıyım ?
zetadan gelen uri ile anahtar al biriktir LF4 günü kullan. Zaten zeta da anahtar veriyor. Baya birikir.
Şimdilik LF4 leri geliştirme.
Şimdilik LF4 leri geliştirme.
öyle diyosunuz da zaten 200 tane falan anahtar var ama çok zor lf4 çıkıyo o kadar uriyi lf4 e vercem lf3leri falan da geliştirsem zaten fl4ler kadar vurmaz mı
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 5K

