HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet Bann Riski 0 olan bir bot aslında bot değil tam olarak.Anlatıyım
1.İlk Olarak Pet inizin Olması lazım.
2.Yağma Modulu ALınız.(37.5 k uri) 3.Seviye Daha İyi İş Görür.
3.3-4 tane de radar alınız daha iyi toplasın tavsiyem 5-6 tane olsun ama 3-4 te iş görür.
4.Şimdi Bize Oto Tıklama Programı Lazım ki pet durmadan kutu toplasın.Size Tavsiyem Axife Mouse Recorder(Link Veremiyorum Kusura Bakmayın Google Yazın Çıkar.YADA Mouse And Keyboard Recorder i indiriniz.
5.Şimdi x8 haritasına geçip en fazla kutunun olduğu yerleri tarıyoruz buldunuz anda indirdimiz programı açalım Ve Kayıta Edelim mouse muzla yaptımız hareketleri tekrarlıyacaktır bu programlar.
6.Ve böylece bağlantınız kopmadan petiniz durmadan kutu toplayacaktır.
TAVSİYE:kordinatları düz yapın ki fare programımız kaymasın mesela 57/24 151/24 arasında devamlı gidip gelsin böylece bi sorun olmaz sabaha kadar toplar.Kayıt ederkende mını mapten geminizi hareket eddirin diğer türlü kayabiliyor böylelikle bir sorun çıkmaz.
Not
etin Bi Modulu Var 1000 birimin altına düşünce 10000 yakıt alan modul onuda almanızı tavsiye ederim eğer alırsanız %5 indirimli alırsınız yakıtı ama otomatik alması lazım elle alırsanız yine aynı fiyata gelir.Yani Yakıtı Modul Alsın Siz Yakıt Almak İle Uğraşmayın.
KENDİM BULDUM Alıntı Değildir.Saatte Bu Şekilde 2 k uri kasıyorum(Gece Bu Rakam Yukseliyor).225 ı yakıta gidiyor 1.8 k karım oluyor +25-30 tane gg kasıyor.Bann Derdi Yok Hiç Diyse Denemenizi Tavsiye Ederim.
Bi Nevi Kendi İcadımız Olan Ekran Botu Yapıyoruz.
Lütfen Eleştirisel Yorum Yapın Hatalarım Varsa Bildirin Kötü Diyin Güzel Diyin Ama Alıntı Yaptın Demeyin Gerçekten Kendi Aklıma Geldi Çok Teşekürler....
bu konuydu
hammadde toplama alın aşağıda kamufle gezin dediğim programla git gel yaptırın gece sabaha depo kesin dolar bağlantıda kopmaz restden önce
aynı şey kamikaze içinde geçerli ama süre olmaza çok işe yarardı ...
1.İlk Olarak Pet inizin Olması lazım.
2.Yağma Modulu ALınız.(37.5 k uri) 3.Seviye Daha İyi İş Görür.
3.3-4 tane de radar alınız daha iyi toplasın tavsiyem 5-6 tane olsun ama 3-4 te iş görür.
4.Şimdi Bize Oto Tıklama Programı Lazım ki pet durmadan kutu toplasın.Size Tavsiyem Axife Mouse Recorder(Link Veremiyorum Kusura Bakmayın Google Yazın Çıkar.YADA Mouse And Keyboard Recorder i indiriniz.
5.Şimdi x8 haritasına geçip en fazla kutunun olduğu yerleri tarıyoruz buldunuz anda indirdimiz programı açalım Ve Kayıta Edelim mouse muzla yaptımız hareketleri tekrarlıyacaktır bu programlar.
6.Ve böylece bağlantınız kopmadan petiniz durmadan kutu toplayacaktır.
TAVSİYE:kordinatları düz yapın ki fare programımız kaymasın mesela 57/24 151/24 arasında devamlı gidip gelsin böylece bi sorun olmaz sabaha kadar toplar.Kayıt ederkende mını mapten geminizi hareket eddirin diğer türlü kayabiliyor böylelikle bir sorun çıkmaz.
Not
etin Bi Modulu Var 1000 birimin altına düşünce 10000 yakıt alan modul onuda almanızı tavsiye ederim eğer alırsanız %5 indirimli alırsınız yakıtı ama otomatik alması lazım elle alırsanız yine aynı fiyata gelir.Yani Yakıtı Modul Alsın Siz Yakıt Almak İle Uğraşmayın.KENDİM BULDUM Alıntı Değildir.Saatte Bu Şekilde 2 k uri kasıyorum(Gece Bu Rakam Yukseliyor).225 ı yakıta gidiyor 1.8 k karım oluyor +25-30 tane gg kasıyor.Bann Derdi Yok Hiç Diyse Denemenizi Tavsiye Ederim.
Bi Nevi Kendi İcadımız Olan Ekran Botu Yapıyoruz.
Lütfen Eleştirisel Yorum Yapın Hatalarım Varsa Bildirin Kötü Diyin Güzel Diyin Ama Alıntı Yaptın Demeyin Gerçekten Kendi Aklıma Geldi Çok Teşekürler....
bu konuydu
hammadde toplama alın aşağıda kamufle gezin dediğim programla git gel yaptırın gece sabaha depo kesin dolar bağlantıda kopmaz restden önce
aynı şey kamikaze içinde geçerli ama süre olmaza çok işe yarardı ...
Lütfen Eleştirisel Yorum Yapın Hatalarım Varsa Bildirin Kötü Diyin Güzel Diyin Ama Alıntı Yaptın Demeyin Gerçekten Kendi Aklıma Geldi Çok Teşekürler....
Tamam alıntı demeyelim. Fakat kabul et harf sektirmeden [Ç]alıntı yapmışsın
İlk cümleyi googledan aramak yeterli...Konu çok önceden verildi. Aynısı değil ama içerik aynı. Bildirdim.
Kapattım
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
