noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

[Visual Basic] Profesyonel Auto Patcher | MD5 , ADMIN PANEL , FRAMEWORK 2.0 DESTEKLİ

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Mekan35m
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 300
  • Görüntüleme Görüntüleme 32K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

rica ederiz. çok isteniyordu sorunsuz bir autopatcher bizde bir adet yayınlayalım dedik :)
 
Arkadaşlar projenin sourcesini verme gibi bir durum söz konusu değildir.Bu türde yorumlar yapmanıza gerek yok çünkü verilmeyecektir.
Piyasanın en iyi patcherını sizlere sunduk bunun üzerine birde sourcesini istiyorsunuz.Verdiğimiz dosyalar sorunsuzdur ve konuyu yavaş okuyarak yaparsanız sorunsuz bir şekilde kurulum yaparsınız.
En ince detayına kadar anlattım konuda biraz dikkat edersek çok iyi olur.
İyi forumlar...
 
Çok sağol kardeşim işime yaradı. GÜNCEL !
+ olarak siteye packı attıktan sonra adresine gidin dosyaları güncelle butonuna 1 kere tıklayın. Yoksa auto patch çalışmıyor.Bilmeyenler için söyledim ben bilmiyordum sağolasın konu sahibi tw ile bilgisayara girdi yaptı.Uygulama düzgün olarak başlamadı hatasını alırsanız Net Framework 2.0 ı indirip bilgisayarınıza kurun sorun düzelecektir. (Sadece 2.0 da çalışıyor.)
Tekrar teşekkürler kardeşim. İyi forumlar.
 
Çok sağol kardeşim işime yaradı. GÜNCEL !
+ olarak siteye packı attıktan sonra adresine gidin dosyaları güncelle butonuna 1 kere tıklayın. Yoksa auto patch çalışmıyor.Bilmeyenler için söyledim ben bilmiyordum sağolasın konu sahibi tw ile bilgisayara girdi yaptı.Uygulama düzgün olarak başlamadı hatasını alırsanız Net Framework 2.0 ı indirip bilgisayarınıza kurun sorun düzelecektir. (Sadece 2.0 da çalışıyor.)
Tekrar teşekkürler kardeşim. İyi forumlar.
Rica ederim mantık aslında çok basit gözlerini açarsanız anlayacaksınız :)
Ayrıca win 7 işletim sistemlerinde framework 3.5 kurulu geliyor xp işletim sistemlerinde güncelleme ile geliyor yani framework 2.0 pek önemsencek bir sorun değildir.Zaten fps tarzı oyun oynayan arkadaşlar illaki pcleri güncel tutmak zorundadırlar bilmeyen arkadaş yoktur :)
İyi forumlar.
 
Rica ederim mantık aslında çok basit gözlerini açarsanız anlayacaksınız :)
Ayrıca win 7 işletim sistemlerinde framework 3.5 kurulu geliyor xp işletim sistemlerinde güncelleme ile geliyor yani framework 2.0 pek önemsencek bir sorun değildir.Zaten fps tarzı oyun oynayan arkadaşlar illaki pcleri güncel tutmak zorundadırlar bilmeyen arkadaş yoktur :)
İyi forumlar.
abi yanlız kar kere upload ettiysem olmadı bende mts.epk dosyası var 200mb onu hep yarım indirior gecior bi turlu yapamadım onu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst