HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Vb sourcesini diyorum txt dosyasına yazarak verebilirmisin diye sen neden atladın anlamadımSourcesini txt derken anlamadım

Vb sourcesini diyorum txt dosyasına yazarak verebilirmisin diye sen neden atladın anlamadım![]()
aga dediginden bişi anlamadım yene amam kurdum ben oto packı
kardeşim eyvallah çok sagolasın . kim nederse desin hiç bir autopatch çalışmıyordu virusluydu vbbb. neyse bu calismakta eyvallah reiz
teşekkrler,
hocam r10 da darkgokmenın sattığı otopack in mantığı ile mi çalışıyor bu oto pack
evet hocam bizim otopatcher
ücretsiz bir versiyonda yayınlayalım dedik. satıştaki versiyonda daha fazla özellik ve mantık vardır bu basit bir tasarımdır
konumuz güncelcok salun aga super olmuşevet hocam bizim otopatcherücretsiz bir versiyonda yayınlayalım dedik. satıştaki versiyonda daha fazla özellik ve mantık vardır bu basit bir tasarımdır
konumuz güncel
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 779
- Cevaplar
- 21
- Görüntüleme
- 3K
- Kilitli
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 1K
- Kilitli
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 448
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 653
