HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar adigesaw sayesinde enjektörümü yaptım ( ona cok tessekkur edıyorum) ama Dll dosyası veya hack bulamıyorum lütfen bi yardım edın
yardımlarınız için teşekkür ederim
adigesaw yardımlarını bekliyorum :
)))
yardımlarınız için teşekkür ederim
adigesaw yardımlarını bekliyorum :
)))http://www.turkmmo.com/crossfire-hack/2451038-onehitcf-29-ocak-2013-60-madcreal.html
içinde dll var ama olurmu bilmem
içinde dll var ama olurmu bilmem
"Hack istemek" , "Bu hack çalışıyor mu ?" , "Overkiller çalışıyor mu ?" , "Bu hack ban veriyor yöntemi var mı ?" v.b gibi konular açmak yasak.Aksi taktirde konunuz kilitlenir.
"Hack istemek" , "Bu hack çalışıyor mu ?" , "Overkiller çalışıyor mu ?" , "Bu hack ban veriyor yöntemi var mı ?" v.b gibi konular açmak yasak.Aksi taktirde konunuz kilitlenir.
aynen edit !!!
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 21
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 123
