OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Vmware workstation İle Farm yapmak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kadir57
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 6K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1. O verdiğim linkteki site programın orjinal sitesidir ve cogu kişi tarafından kullanılan bir numaralı sanal makinedir.
2. Kimse keylogger V.b virüsleri 500 mb lik bir programın içine fudlamaz.
3. Ve 500 Mb lik bir programı tarayabilcek online , internet virüs tarayıcısı yoktur.

NOT : Öyle bir online virüs tarayıcı biliyorsan yazarmısınız faydalanalım :)
 
1. O verdiğim linkteki site programın orjinal sitesidir ve cogu kişi tarafından kullanılan bir numaralı sanal makinedir.
2. Kimse keylogger V.b virüsleri 500 mb lik bir programın içine fudlamaz.
3. Ve 500 Mb lik bir programı tarayabilcek online , internet virüs tarayıcısı yoktur.

NOT : Öyle bir online virüs tarayıcı biliyorsan yazarmısınız faydalanalım :)
Böyle durumlarda kendi bilgisayarının Antivirüs programından dosyayı tarayarak çıkan sonucun resmini çekip konuna ekliyebilirsin sana kimse illa online virüs taraması yap demiyo . :)
 
Sen ne yapmaya çalışıyorsun kardeşim ? Programı bilsen zaten virüstotal koy demezsin kusura bakmadan birşey bilmiyorsun burda gelmiş onu yap bunu yap diyorsun.

Bir linkteki siteye gir bakıver bu nedir diye ;

9571d.jpg
 
Son düzenleme:
Sen ne yapmaya çalışıyorsun kardeşim ? Programı bilsen zaten virüstotal koy demezsin kusura bakmadan birşey bilmiyorsun burda gelmiş onu yap bunu yap diyorsun.

Dediğin gibi kardes ben bu programı bilmiyorum eğer bilseydim senden virüs taraması istemezdim , Lütfen bölüm kurallarını okumadan konu açma, Ben sadece kurallara göre konunun kilitlenmemesin için söylüyorum , Eğer program yüzünden forum üyelerinden birinin bilgisayarına bir zarar gelirse eminim bu sorumluluğu sen almak istemessin , Ama moderatör gelince halleder Gereken şeyleri söyler . :)
 
O halde bırak istersen modaratörler işlerini yapsınlar konuyu ne kadar uzattın farkındamısın?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst