HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Vmware workstation Bir sanak makinedir. Bildigimiz gibi sanal makineler crossfire oyununu açmaz. Bazı kodlar ile Sanal bilgisayar sayesinde 1'den fazla çar açabilirsiniz. Bilgisayarinizin özelliklerine göre bu olmaktadır.
Bunu yapabilmek için neler gerekli ? ;
1.Vmware workstation 9.0 ( İndirmek için sitesine üye olmanız gerekiyor )
2.Sanal makineyi Normal bir windows CD'si ile kurabilirsiniz. Veya ve basit yöntem ise .iso kalıbında bir windowsde olabilir.
3.Sanal makinelere en aşa 1 GB RAM ve 10 GB hardisk ayırmalısınız . Bilgisayarinizin kaç tane açıcagını siz karar verin.
Bu size örnek bir video. <strong>
Kuruluma gelirsek ;
1.Adım :İlk öncelikle Vmware workstation Programımı kuralım. Ve istediginiz windows sisteminizi kurun( Xp professional olursa kesin sonuç ve iyi performans alırsınız.)
2.Adım :Sistemizini kurduktan sonra kapatın programını.
3.Adım :Sonra belgelerim klasörüne ardından ,My Virtual Machines Adlı klasörü açın. Kurduğunuz windows isminde bir klasör olucaktır o klasöre giriş yapın.
4.Adım :Orda 3 KB lik bir dosya olucaktır. Onu not defteri ile açınız. Sonra Düzen>Bul (CTRL F) aranacak kısma unity.wasCapable = "TRUE" yazısını bulun ve " sonuna gelin ve enter tuşuna basın.
5. Adım :
yazısını bosluğa kopyalayın ve kaydetip kapatın.
6.Adım : Sonra sanal bilgisayarimizi acalim , Başlat > Çalıştırı açalim.(CTRL+R) Çalıştıra "REGEDİT " yazalım.
7.Adım : Regedit sayfası açıldıktan sonra Düzen >Bul yapalım . Aranıcak kısma"ven_15"yazalim .
8.Adım : Arama bittikten sonra ekranınızın sağ yanında"ProviderName" İsminde dosya olucaktır. Bu dosyaya 2 kere tıklayp açalım ve boşluğa ATI/NVIDIA, Inc. Yazalım ve kapatalım.
9: Adım : ProviderName dosyasının hemen aşasında "DriverDesc" adlı dosya olucaktır onuda 2 kere tıklayıp açalım ve orayada "ATI/NVIDIA SVGA II"Yazıp kapatalım.
10: Adım : Bu işleri yaptıktan sonra sanal makinemize reset atalım ondan sonra crossfire oyunumuzu kuralım ve oyuna giriş yapalım.
11: Adım : İlk kurduğunuz windows sürümünün üstüne sağ tıklayıp Magane > Clone.. tıklarsanız mevcut olan windowsu aynı özelliklerde 3 dakika içinde kopyalayacaktır.
NOT : Anlatım Tamamen kendime aittir. Ve internette kolay kolay bulamıcagınız kodlardir.
1. Bilgisayardan anlamayan arkadaşlar hiç bulaşmayın yapamazsınız, basit birşey değil.
2.Bilgisayari iyi olmayan arkadaşlarda bulaşmasın haybiye bilgisayarinizi zorlarsınız.
3.Programin lisans keyine ihtiyacı var ben verebilirdim fakat sitede serial vermek yasak diye biliyorum. internetten kolayca bulabilirsiniz.
4.Çalışmıyor diye saçma sapan yorumlar yapmayın lütfen oyundaki bütün yüksek rütbeliler bu yöntemle carı kasmaktadır. Örnek olarak oyunda UK5 CH2 ye girerseniz beni görebilirsiniz.
5.Programı bulamam diyen arkadaşlar için link vereyim .
6.Basit bir şekilde anlatmaya çalıştım umarım yaparsınız. Unutmayin ki bunu buraya koymak zorun değilim , sadece hızlı level almanızı istedigim için koyuyorum yorumları ona göre yapalım.
7. Login ekranı biraz geç gelebilir doğal haliyle kasıcaktır bilgisayar makine 3-4 açmadan sonra alışacaktır. ( Crossfireye girdikten sonra en iyi performansa ayarlarsanız daha rahat olucaktır sizin için.
Buyrun buda size ufak bir Sansürlü SS
Hepinize iyi farmlar (Yapabilirseniz)
Bunu yapabilmek için neler gerekli ? ;
1.Vmware workstation 9.0 ( İndirmek için sitesine üye olmanız gerekiyor )
2.Sanal makineyi Normal bir windows CD'si ile kurabilirsiniz. Veya ve basit yöntem ise .iso kalıbında bir windowsde olabilir.
3.Sanal makinelere en aşa 1 GB RAM ve 10 GB hardisk ayırmalısınız . Bilgisayarinizin kaç tane açıcagını siz karar verin.
Bu size örnek bir video. <strong>
Kuruluma gelirsek ;
1.Adım :İlk öncelikle Vmware workstation Programımı kuralım. Ve istediginiz windows sisteminizi kurun( Xp professional olursa kesin sonuç ve iyi performans alırsınız.)
2.Adım :Sistemizini kurduktan sonra kapatın programını.
3.Adım :Sonra belgelerim klasörüne ardından ,My Virtual Machines Adlı klasörü açın. Kurduğunuz windows isminde bir klasör olucaktır o klasöre giriş yapın.
4.Adım :Orda 3 KB lik bir dosya olucaktır. Onu not defteri ile açınız. Sonra Düzen>Bul (CTRL F) aranacak kısma unity.wasCapable = "TRUE" yazısını bulun ve " sonuna gelin ve enter tuşuna basın.
5. Adım :
Kod:
svga.vramSize = 268435456monitor_control.restrict_backdoor = "true"
isolation.tools.getPtrLocation.disable = "true"
isolation.tools.setPtrLocation.disable = "true"
isolation.tools.setVersion.disable = "true"
isolation.tools.getVersion.disable = "true"
monitor_control.disable_directexec = "true"
SMBIOS.reflectHost = "TRUE"
yazısını bosluğa kopyalayın ve kaydetip kapatın.
6.Adım : Sonra sanal bilgisayarimizi acalim , Başlat > Çalıştırı açalim.(CTRL+R) Çalıştıra "REGEDİT " yazalım.
7.Adım : Regedit sayfası açıldıktan sonra Düzen >Bul yapalım . Aranıcak kısma"ven_15"yazalim .
8.Adım : Arama bittikten sonra ekranınızın sağ yanında"ProviderName" İsminde dosya olucaktır. Bu dosyaya 2 kere tıklayp açalım ve boşluğa ATI/NVIDIA, Inc. Yazalım ve kapatalım.
9: Adım : ProviderName dosyasının hemen aşasında "DriverDesc" adlı dosya olucaktır onuda 2 kere tıklayıp açalım ve orayada "ATI/NVIDIA SVGA II"Yazıp kapatalım.
10: Adım : Bu işleri yaptıktan sonra sanal makinemize reset atalım ondan sonra crossfire oyunumuzu kuralım ve oyuna giriş yapalım.
11: Adım : İlk kurduğunuz windows sürümünün üstüne sağ tıklayıp Magane > Clone.. tıklarsanız mevcut olan windowsu aynı özelliklerde 3 dakika içinde kopyalayacaktır.
NOT : Anlatım Tamamen kendime aittir. Ve internette kolay kolay bulamıcagınız kodlardir.
1. Bilgisayardan anlamayan arkadaşlar hiç bulaşmayın yapamazsınız, basit birşey değil.
2.Bilgisayari iyi olmayan arkadaşlarda bulaşmasın haybiye bilgisayarinizi zorlarsınız.
3.Programin lisans keyine ihtiyacı var ben verebilirdim fakat sitede serial vermek yasak diye biliyorum. internetten kolayca bulabilirsiniz.
4.Çalışmıyor diye saçma sapan yorumlar yapmayın lütfen oyundaki bütün yüksek rütbeliler bu yöntemle carı kasmaktadır. Örnek olarak oyunda UK5 CH2 ye girerseniz beni görebilirsiniz.
5.Programı bulamam diyen arkadaşlar için link vereyim .
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
6.Basit bir şekilde anlatmaya çalıştım umarım yaparsınız. Unutmayin ki bunu buraya koymak zorun değilim , sadece hızlı level almanızı istedigim için koyuyorum yorumları ona göre yapalım.
7. Login ekranı biraz geç gelebilir doğal haliyle kasıcaktır bilgisayar makine 3-4 açmadan sonra alışacaktır. ( Crossfireye girdikten sonra en iyi performansa ayarlarsanız daha rahat olucaktır sizin için.
Buyrun buda size ufak bir Sansürlü SS
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Hepinize iyi farmlar (Yapabilirseniz)

Son düzenleme:
Virüs Total sonucu eklemek zorundasın aksi taktirde konun kilitlenir . !
İndirilmesi gereken illegal bir dosya vermedim virüs totala gerek yok
Ayrıca nedir bu bir konu açıldığı zaman kitlemeye ugrasmak.
Son düzenleme:
Her programın içinde fudlanmış , veya programla birleştirilmiş keylogger , trojan olabilir bu yüzden virüstaraması koymak zorundasın . ! Aksi taktirde konun kilitlenip editlenir . @adigesaw;İndirilmesi gereken illegal bir dosya vermedim virüs totala gerek yok![]()
Moderatör tarafında düzenlendi:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 21
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 9
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 19
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 20
