HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle bu konumu okuyan bütün arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
http://draveanmt2.deletehosting.com
http://www.mt2pvpoyna.org/banner.php?id=1909
http://draveanmt2.deletehosting.com/index.php
draveanmt2.deletehosting.com/
Bu yukarıda gördüğünüz linkler bahsettiğim oyunun linkleridir.Serverde sadece 3 kişi bulunmakta sebebi ise sürekli reboot atılması ve günde 1 defa serveri sıfırlamalarıdır.Ayrıca o yapılan reklamlarında resimlerindeki nesne market ,satıcı,silahcı vb. gibi gördüklerinizin coğu oyunda bulunmamaktadır.Şimdi neden bunları yazdığımı merak edebilirsiniz.Şimdi hepsini anlatıyorum...
1: Oyuna günde en az 3 defa rebot atılması ve marketlerdeki nesnelerin silinmesi.
2:Oyunda hile engelli diyerek user cekmek ve hilelerin hepsinin aktif olması.
3:Oyunda yöneticilerin ayrımcılık yapması ve userlerle alaycı konusmaları,argo kullanmaları.
4:Oyunda dropların %50 olması gerekirken %25 olması.
5:Oyun içerisinde reklamında olması gereken nesnelerin coğunun olmaması.
6:En önemliside bu oyun içerisinde ÇELİK ZIRHININ olması ve giyildiğinde serverin sıfırlanması.
7:ÇELİK ZIRHLARININ oyun içerisinde giyilmesinin yasak olması.
SEBEBİ: 2 deefa siyah celik zırhı giydim üzerime her giydiğimde server sıfırlandı.
8:Oyuncularla ticaret yapmak için yöneticiye haber verilmesi.Habersiz ticaret yapıldıgı taktirde serverin sıfırlanması.
DEĞERLİ ARKADAŞLAR KONUM YORUMA AÇIK OLUP TARTIŞMAK İSTEDİKLERİNİZİ YAZABİLİRSİNİZ.
BEN O KADAR SERVER DE OYNADIM AMA BÖYLESİNİ İLK DEFA GÖRDÜM SİZE TAVSİYEM ZAMANINIZI BOŞA HARCAMAYIN SAYGILARIMLA...
http://draveanmt2.deletehosting.com
http://www.mt2pvpoyna.org/banner.php?id=1909
http://draveanmt2.deletehosting.com/index.php
draveanmt2.deletehosting.com/
Bu yukarıda gördüğünüz linkler bahsettiğim oyunun linkleridir.Serverde sadece 3 kişi bulunmakta sebebi ise sürekli reboot atılması ve günde 1 defa serveri sıfırlamalarıdır.Ayrıca o yapılan reklamlarında resimlerindeki nesne market ,satıcı,silahcı vb. gibi gördüklerinizin coğu oyunda bulunmamaktadır.Şimdi neden bunları yazdığımı merak edebilirsiniz.Şimdi hepsini anlatıyorum...
1: Oyuna günde en az 3 defa rebot atılması ve marketlerdeki nesnelerin silinmesi.
2:Oyunda hile engelli diyerek user cekmek ve hilelerin hepsinin aktif olması.
3:Oyunda yöneticilerin ayrımcılık yapması ve userlerle alaycı konusmaları,argo kullanmaları.
4:Oyunda dropların %50 olması gerekirken %25 olması.
5:Oyun içerisinde reklamında olması gereken nesnelerin coğunun olmaması.
6:En önemliside bu oyun içerisinde ÇELİK ZIRHININ olması ve giyildiğinde serverin sıfırlanması.
7:ÇELİK ZIRHLARININ oyun içerisinde giyilmesinin yasak olması.
SEBEBİ: 2 deefa siyah celik zırhı giydim üzerime her giydiğimde server sıfırlandı.
8:Oyuncularla ticaret yapmak için yöneticiye haber verilmesi.Habersiz ticaret yapıldıgı taktirde serverin sıfırlanması.
DEĞERLİ ARKADAŞLAR KONUM YORUMA AÇIK OLUP TARTIŞMAK İSTEDİKLERİNİZİ YAZABİLİRSİNİZ.
BEN O KADAR SERVER DE OYNADIM AMA BÖYLESİNİ İLK DEFA GÖRDÜM SİZE TAVSİYEM ZAMANINIZI BOŞA HARCAMAYIN SAYGILARIMLA...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 102
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 378
