HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle bu konumu okuyan bütün arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
http://draveanmt2.deletehosting.com
draveanmt2.deletehosting.com/
Bu yukarıda gördüğünüz linkler bahsettiğim oyunun linkleridir.Serverde sadece 3 kişi bulunmakta sebebi ise sürekli reboot atılması ve günde 1 defa serveri sıfırlamalarıdır.Ayrıca o yapılan reklamlarında resimlerindeki nesne market ,satıcı,silahcı vb. gibi gördüklerinizin coğu oyunda bulunmamaktadır.Şimdi neden bunları yazdığımı merak edebilirsiniz.Şimdi hepsini anlatıyorum...
1: Oyuna günde en az 3 defa rebot atılması ve marketlerdeki nesnelerin silinmesi.
2:Oyunda hile engelli diyerek user cekmek ve hilelerin hepsinin aktif olması.
3:Oyunda yöneticilerin ayrımcılık yapması ve userlerle alaycı konusmaları,argo kullanmaları.
4:Oyunda dropların %50 olması gerekirken %25 olması.
5:Oyun içerisinde reklamında olması gereken nesnelerin coğunun olmaması.
6:En önemliside bu oyun içerisinde ÇELİK ZIRHININ olması ve giyildiğinde serverin sıfırlanması.
7:ÇELİK ZIRHLARININ oyun içerisinde giyilmesinin yasak olması.
SEBEBİ: 2 deefa siyah celik zırhı giydim üzerime her giydiğimde server sıfırlandı.
8:Oyuncularla ticaret yapmak için yöneticiye haber verilmesi.Habersiz ticaret yapıldıgı taktirde serverin sıfırlanması.
DEĞERLİ ARKADAŞLAR KONUM YORUMA AÇIK OLUP TARTIŞMAK İSTEDİKLERİNİZİ YAZABİLİRSİNİZ.
BEN O KADAR SERVER DE OYNADIM AMA BÖYLESİNİ İLK DEFA GÖRDÜM SİZE TAVSİYEM ZAMANINIZI BOŞA HARCAMAYIN SAYGILARIMLA...
http://draveanmt2.deletehosting.com
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
draveanmt2.deletehosting.com/
Bu yukarıda gördüğünüz linkler bahsettiğim oyunun linkleridir.Serverde sadece 3 kişi bulunmakta sebebi ise sürekli reboot atılması ve günde 1 defa serveri sıfırlamalarıdır.Ayrıca o yapılan reklamlarında resimlerindeki nesne market ,satıcı,silahcı vb. gibi gördüklerinizin coğu oyunda bulunmamaktadır.Şimdi neden bunları yazdığımı merak edebilirsiniz.Şimdi hepsini anlatıyorum...
1: Oyuna günde en az 3 defa rebot atılması ve marketlerdeki nesnelerin silinmesi.
2:Oyunda hile engelli diyerek user cekmek ve hilelerin hepsinin aktif olması.
3:Oyunda yöneticilerin ayrımcılık yapması ve userlerle alaycı konusmaları,argo kullanmaları.
4:Oyunda dropların %50 olması gerekirken %25 olması.
5:Oyun içerisinde reklamında olması gereken nesnelerin coğunun olmaması.
6:En önemliside bu oyun içerisinde ÇELİK ZIRHININ olması ve giyildiğinde serverin sıfırlanması.
7:ÇELİK ZIRHLARININ oyun içerisinde giyilmesinin yasak olması.
SEBEBİ: 2 deefa siyah celik zırhı giydim üzerime her giydiğimde server sıfırlandı.
8:Oyuncularla ticaret yapmak için yöneticiye haber verilmesi.Habersiz ticaret yapıldıgı taktirde serverin sıfırlanması.
DEĞERLİ ARKADAŞLAR KONUM YORUMA AÇIK OLUP TARTIŞMAK İSTEDİKLERİNİZİ YAZABİLİRSİNİZ.
BEN O KADAR SERVER DE OYNADIM AMA BÖYLESİNİ İLK DEFA GÖRDÜM SİZE TAVSİYEM ZAMANINIZI BOŞA HARCAMAYIN SAYGILARIMLA...
Ben oynuyorum cokda memnunum bole bı durumada rastlamadım adamlar sıfırladı dogru gerekliydi sıfırladı ch1 sorununu bütün userlerimiz biliyor
Serverde kasılmak çok kolay oldugu için droplar %25 oluyo bilip bilmeden konu acıp turkmmo gibi değerli forumlara boş konular açmayınız . Çelik giymek felanda yasak kım uyduruyosa bu yalanları boş konuşuyor.
Serverde kasılmak çok kolay oldugu için droplar %25 oluyo bilip bilmeden konu acıp turkmmo gibi değerli forumlara boş konular açmayınız . Çelik giymek felanda yasak kım uyduruyosa bu yalanları boş konuşuyor.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 149
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 102
