Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Draveanmt2'nin Gerçekliği ve Yalanları.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MetinAkbulut
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 102

metin2 pvp server tanıtım konusundasınız. kayıt ol ve indir gibi işlemleri bu konu altından yapabilirsiniz. Serverın level aralığı , Zorluğu , Server Tipi olarak belirlenmiştir. metin2 pvp serverında pek çok özel sistem bulunmaktadır. açılış tarihi , bir an önce pvp servera kayıt olarak oyunu indirmenizi tavsiye ederiz.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle bu konumu okuyan bütün arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.

http://draveanmt2.deletehosting.com

http://www.mt2pvpoyna.org/banner.php?id=1909

http://draveanmt2.deletehosting.com/index.php

draveanmt2.deletehosting.com/

Bu yukarıda gördüğünüz linkler bahsettiğim oyunun linkleridir.Serverde sadece 3 kişi bulunmakta sebebi ise sürekli reboot atılması ve günde 1 defa serveri sıfırlamalarıdır.Ayrıca o yapılan reklamlarında resimlerindeki nesne market ,satıcı,silahcı vb. gibi gördüklerinizin coğu oyunda bulunmamaktadır.Şimdi neden bunları yazdığımı merak edebilirsiniz.Şimdi hepsini anlatıyorum...


1: Oyuna günde en az 3 defa rebot atılması ve marketlerdeki nesnelerin silinmesi.

2:Oyunda hile engelli diyerek user cekmek ve hilelerin hepsinin aktif olması.

3:Oyunda yöneticilerin ayrımcılık yapması ve userlerle alaycı konusmaları,argo kullanmaları.

4:Oyunda dropların %50 olması gerekirken %25 olması.

5:Oyun içerisinde reklamında olması gereken nesnelerin coğunun olmaması.

6:
En önemliside bu oyun içerisinde ÇELİK ZIRHININ olması ve giyildiğinde serverin sıfırlanması.

7:ÇELİK ZIRHLARININ oyun içerisinde giyilmesinin yasak olması.

SEBEBİ: 2 deefa siyah celik zırhı giydim üzerime her giydiğimde server sıfırlandı.

8:Oyuncularla ticaret yapmak için yöneticiye haber verilmesi.Habersiz ticaret yapıldıgı taktirde serverin sıfırlanması.

DEĞERLİ ARKADAŞLAR KONUM YORUMA AÇIK OLUP TARTIŞMAK İSTEDİKLERİNİZİ YAZABİLİRSİNİZ.



BEN O KADAR SERVER DE OYNADIM AMA BÖYLESİNİ İLK DEFA GÖRDÜM SİZE TAVSİYEM ZAMANINIZI BOŞA HARCAMAYIN SAYGILARIMLA...

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst